Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa biura (telefon, fax, e-mail),
- Wykonywanie tłumaczeń (pisemne i ustne),
- Przygotowywanie dokumentów w języku chorwackim i polskim,
- Kontakt z potencjalnymi klientami,
- Udział w spotkaniach z partnerami biznesowymi w charakterze tłumacza
Wymagania:
- Wysoka kultura osobista,
- Znajomość MS Office,
- Zaawansowana znajomość języka chorwackiego (warunek konieczny),
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego(warunek konieczny),
- Umiejętność wyszukiwania informacji,
- Umiejętność nawiązania kontaktów,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Kreatywność, samodzielność i otwartość,
- Wysokie kompetencje komunikacyjne,
Oferujemy
- Stabilne i atrakcyjne warunki pracy oraz wysokie wynagrodzenia,
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Wsparcie całego zespołu,
- Interesującą pracę w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Miłą atmosferę
Zainteresowanych zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy: dzial.hr.krakow@gmail.comw tytule wpisując tytuł ogłoszenia
Prosimy umieścić na aplikacji zgodę na przetwarzanie danych osobowychWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji, jak i tych prowadzonych w przyszłości (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014r. poz. 1182 i 1662)