Zakres obowiązków:
- analiza treści dokumentacji postępowań - ogłoszenia o zamówieniu, specyfikacja istotnych warunków zamówienia, projektów dotyczących Zamówienia
- przygotowanie opinii prawnych z wykonanych analiz zawierających istotne wnioski i zlecenia, informacje o Zamówieniu oraz wymagania na poszczególne etapy składania ofert dotyczące Zamówienia
- przygotowanie propozycji wniosków i zapytań do Zamawiającego w zakresie Zamówienia
- przygotowanie innych niezbędnych dokumentów w ramach procedury udzielania Zamówień lub opiniowanie dokumentów przygotowanych przez firmę na potrzeby Zamówienia
- ocena formalno-prawna ofert lub wniosków o dopuszczanie do udziału w postępowaniu
- bieżące konsultacje i analiza wezwań do złożenia wyjaśnień /lub uzupełnień ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
- doradztwo i konsultacje w zakresie jakości i formy składania dokumentów zawiązanych z postępowaniem
- weryfikacja oraz akceptacja pism / zapytań
- analiza działań i zaniechań Zamawiającego pod kątem zasadności składania odwołań do KIO,
- przygotowywanie dokumentów w ramach postępowań przed KIO i reprezentacja przed KIO.
Poszukiwane kompetencje:
- wyższe prawnicze (zdany egzamin na aplikację lub rozpoczęta aplikacja będzie dodatkowym atutem)
- praktyczna znajomość prawa zamówień publicznych (doświadczenie w postępowaniach przed KIO będzie dodatkowym atutem), prawa cywilnego, prawa gospodarczego, prawa handlowego, znajomość regulacji FIDIC będzie dodatkowym atutem,
- umiejętności negocjacyjne
- znajomość programów : MS Office, Lex, Legalis lub podobne
- dyspozycyjność
- umiejętności podejmowania decyzji, samodzielność w działaniu, otwartość, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- umiejętności pracy w zespole
- prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie i praktyka w zakresie zamówień publicznych w krajach regionu DACH
- Odbywanie aplikacji, uprawnienia adwokata, radcy prawnego.
- Doświadczenie zawodowe w kompleksowej obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych, w szczególności w obszarze postępowań publicznych oraz realizację projektów inwestycyjnych (znajomość procedur FIDIC będzie dodatkowym atutem).
- Umiejętności podejmowania decyzji, samodzielność w działaniu, otwartość, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole.
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie aplikacji poprzez formularz aplikacyjny (przycisk "Aplikuj").