Poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta do wsparcia naszego zespołu.
Czym będziesz się zajmować:
- Profesjonalnym przygotowywaniem ogłoszeń rekrutacyjnych
- Dbaniem o jakość ogłoszeń
- Komunikacją z klientami – telefonicznie i mailowo
- Budowaniem i rozwijaniem długofalowych relacji z klientami
- Obsługą obecnych i nowych klientów - odpowiadanie na pytania, pomoc w rozwiązywaniu problemów
- Publikowaniem ogłoszeń w social media
O Tobie:
- Dbasz o jak najwyższą jakość produktu
- Jesteś chętny/a do nauki i rozwoju
- Posiadasz analityczny umysł
- Mile widziany status studenta (kierunek ani rok studiów nie mają znaczenia)
Oferujemy:
- Pracę na pełen etat (możliwość pracy hybrydowej)
- Możliwości rozwoju w dziale obsługi klienta
- Nieformalną atmosferę w zgranym zespole
- Elastyczne godziny pracy
Proces rekrutacji:
Rekrutacja jest dwuetapowa. Wybranych kandydatów zapraszamy na rozmowę online, a następnie osoby, które przejdą do kolejnego etapu zaprosimy na rozmowę.