Konsultant ds. obsługi klienta - 1st level
iNCO sp. z o.o. powstała w 1999 r jako spółka córka Bundesdruckerei GmbH z siedzibą w Berlinie, dla której prowadzimy szerokie spektrum usług z zakresu wsparcia technicznego produktów. Nowoczesne technologie, bezpieczeństwo danych, pomoc klientom instytucjonalnym i doradztwo techniczne dla rozwiązań e-społeczeństwa. Jesteśmy również kompetentnym wykonawcą usług w dziedzinie cyfrowej archiwizacji: zbiorów muzealnych, dokumentacji technicznej, cyfrowego archiwum dla przedsiębiorstw w rozwiązaniach tworzonych pod wymagania klienta.
Twoim zadaniem będzie:
- telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckiego,
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,
- udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych,
- dokumentowanie powstałych akcji w systemie ticketowym.
Dołącz do nas jeśli:
- bardzo dobrze/dobrze mówisz i piszesz w języku niemieckim (warunek konieczny),
- wykazujesz się inicjatywą w działaniu,
- posiadasz poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
- umiejętnie określasz priorytety i skutecznie działasz na ich podstawie,
- chcesz i lubisz pomagać innym,
- łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne.
Dzięki współpracy z nami zyskasz:
- atrakcyjne wynagrodzenie za pracę,
- udział w profesjonalnym pakiecie szkoleń,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- dostęp do prywatnej służby zdrowia i programu MultiSport (karnety sportowe),
- doświadczenie zawodowe w obszarze digitalizacji,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- przyjazną atmosferę pracy.
Więcej podobnych ofert na stronie:praca z językiem niemieckim