.BespokeChat
Tarnów Obsługa Klienta / Call Center
Rekrutacja zdalna
Zdalnie w czasie COVID
.BespokeChat Tarnów
1800 - 3200zł
Praca, Praca dodatkowa, Praktyki, Staż
Umowa zlecenie

Uważasz, że jesteś Wyjątkowy/Wyjątkowa? W takim razie dołącz do wyjątkowej firmy! :)

Na początek kilka słów o nas:

  • jesteśmy liderem w obsłudze Klienta przez czat na rynku polskim (wiemy, że każdy może tak napisać, ale serio jesteśmy liderem);
  • współpracujemy z czołowymi firmami z branży motoryzacyjnej oraz deweloperskiej (z czego jesteśmy bardzo dumni);
  • od początku istnienia firmy działamy wyłącznie w formie zdalnej (praca w biurze byłaby dla nas największą karą);

Szukamy osób, które chcą zdobyć wyjątkowe doświadczenie w obsłudze Klienta branżowego oraz są nastawione na osobisty sukces i ciężką pracę. 

Co wyjątkowego możemy Ci zaproponować? 

  • pracę zdalną z każdego miejsca w Polsce (dosłownie z każdego, byle słyszeli tam o stałym łączu internetowym);
  • stawkę godzinową zależną od wyników od 19.70 zł/h brutto do 25 zł/h brutto;
  • elastyczny czas pracy (chcesz pracować codziennie w godzinach 20-23? Albo kilka godzin rano i kilka po południu? Nie ma sprawy!);
  • możliwość zdobycia doświadczenia z branży dealerskiej oraz deweloperskiej (co świetnie będzie wyglądało w CV);
  • pełnopłatne, 6 tygodniowe wdrożenie, które zapewni Ci łatwy start w pracy (chcemy, żebyś dokładnie wiedział, co masz robić i czego od Ciebie oczekujemy);
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z Klientem (i to nie jednym);
  • wynagrodzenie płatne zawsze na czas (wydawało nam się, że to standard, ale po rozmowie z naszymi pracownikami, wyszło, że nie w każdej firmie tak to działa, więc dajemy znać);
  • pozytywną atmosferę i pełne wsparcie kadry managerskiej oraz innych pracowników (jesteśmy naprawdę fajni, chyba że zmienia się ciśnienie albo komuś skończy się kawa);
  • płatne przerwy przy umowie zlecenie (bo wiemy jak ważne jest kilka minut wytchnienia w ciągu pracy);
  • benefit sportowy (w trosce o Twoje zdrowie);
  • firmowe gadżety (żebyś mógł się chwalić znajomym pracą u nas, bez konieczności mówienia o tym);
  • cykliczne konkursy dla pracowników z nagrodami pieniężnymi (bo najlepsza nagroda to taka, jaką sam sobie wybierzesz);

Nie aplikuj do nas jeżeli: 

  • nie potrafisz się komunikować po angielsku mimo zdobytych certyfikatów (fajnie,że potrafisz napisać rozprawkę po angielsku, jednak u nas trzeba się komunikować z żywymi ludźmi, niekoniecznie dobrze znającymi angielski); 
  • nie jesteś cierpliwy (niektórym obsługiwanym przez nas Klientom pewnie kwestie trzeba wyjaśniać nawet kilkukrotnie);
  • szybko się zniechęcasz; 
  • nie jesteś gotowy na ciężką pracę (nie będziesz u nas musiał pracować fizycznie, ale działamy bardzo intensywnie)
  • szukasz czegoś na chwilę lub żeby dorobić (szukamy osób, które poczują się częścią zespołu na dłużej niż chwilę oraz będą się chętnie angażować)
  • masz drugą pracę, wymagającą od Ciebie dużej dyspozycyjności (praca u nas jest bardzo intensywna, a dodatkowo szukamy osób dostępnych w nietypowym zakresie godzinowym)
  • nie jesteś terminowy (dzięki terminowemu działaniu cała firma może sprawnie funkcjonować)
  • nie lubisz pracy z ludźmi (u nas zawsze będziesz pracował z ludźmi, niezależnie od stanowiska)
  • nie jesteś odporny na stres lub szybko panikujesz w sytuacjach kryzysowych (czasami obsługiwani przez nas Klienci potrafią dać w kość)
  • w komunikacji pisemnej często zapominasz o polskich znakach 
  • nie lubisz przyswajania wiedzy w formie w e-learningu (podobno ludzie dzielą się na nieuków i samouków - my zdecydowanie szukamy tych drugich)
  • nie umiesz wyszukiwać informacji w sieci (w dzisiejszych czasach ta umiejętność to chyba standard, ale wolimy uprzedzić, że w naszej pracy jest sporo szukania i weryfikowania informacji) 
  • to ogłoszenie jest dla Ciebie za długie (u nas jest dużo pracy z tekstem)

Co należy do obowiązków naszych Wyjątkowych Doradców Klienta na czacie? 

  • obsługa tekstowa Klientów przez czat zgodnie ze standardami firmy w języku polskim i angielskim (jednocześnie obsługiwane są 4 rozmowy i to nie jest wcale tak trudne jak się wydaje) 
  • obsługiwanie wewnątrz firmowych systemów do przetwarzania i wysyłki danych (które są bardzo intuicyjne, więc na pewno sobie z nimi poradzisz);
  • wykonywanie dodatkowych zadań związanych z promocją firmy, oferowanych przez nią usług i narzędzi (czasem wymyślimy coś nowego, w co wciągamy wszystkich pracowników);
  • regularne zapoznawanie się z informacjami dotyczącą obsługiwanych firm oraz bieżące przyswajanie nowych informacji (żebyś nigdy nie czuł niepewności związanej z niewiedzą);

Co łączy wszystkie Wyjątkowe Osoby, z którymi współpracujemy? 

  • Wielozadaniowość 
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej 
  • Samodyscyplina 
  • Szybkie i samodzielne myślenie 
  • Komunikatywność 
  • Wysoka kultura osobista 
  • Empatia 
  • Chęć rozwoju 
  • Entuzjazm 

Dodatkowym i ważnym dla nas atutem (ale nie koniecznym) z pewnością będzie: 

  • praktyczne doświadczenie w pracy w call center lub jednej z obsługiwanych przez nas branż: e-commerce, automotive lub w branży nieruchomości
  • doświadczenie w sprzedaży (dłużej niż 6 miesięcy w jednym miejscu) 
  • status studenta 

Jeżeli uważasz, że jesteś Wyjątkową Osobą i spełniasz nasze wymagania to zapraszamy do aplikowania! ;) Nie musisz mieć CV - wystarczy przejść rozmowę z naszym botem rekrutacyjnym.

Aby zgłosić swoją kandydaturę należy skorzystać z czatu na stronie: https://www.bespokechat.com/praca/?utm_source=students - nie przyjmujemy aplikacji w inny sposób niż rozmowa z naszym botem Adamem. 


Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

Doradca Klienta
Phinance S.A.1500 - 8000zł
Konsultant Wsparcia Technicznego z j.szwedzkim
Konsultant Wsparcia z j.węgierskim
Concentrix CVG International6000 - 7000zł
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij