Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 2000 stacji roboczych. W swoich szeregach mamy wyspecjalizowany zespół Service Desk, doświadczonych inżynierów 3 linii wsparcia posiadających wiedzę m.in. z zakresu obsługi, rozwoju i utrzymania sieci LAN/WAN, systemów operacyjnych rodziny Linux / Windows / MacOS, technologii VoIP. Równolegle rozwijamy, utrzymujemy oraz integrujemy aplikacje tworzone w różnych technologiach m.in. PHP i Python. Używamy systemu git, automatyzujemy wydania za pomocą CI, każda linijka utworzonego kodu podlega Code Review. Rozwijamy również Hurtownie danych w metodologiach Agile i Data Vault, używając przy tym technologi Open Source, Java oraz rozwiązań IBM.
ITILangielskiInformatyka i programowanieumowa zlecenie
Wszystkie oferty
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×