Uważasz, że jesteś Wyjątkowy/Wyjątkowa? W takim razie dołącz do wyjątkowej firmy! :)
Na początek kilka słów o nas:
- jesteśmy liderem w obsłudze Klienta przez czat na rynku polskim (wiemy, że każdy może tak napisać, ale serio jesteśmy liderem);
- współpracujemy z czołowymi firmami z branży motoryzacyjnej oraz deweloperskiej (z czego jesteśmy bardzo dumni);
- od początku istnienia firmy działamy wyłącznie w formie zdalnej (praca w biurze byłaby dla nas największą karą);
Szukamy osób, które chcą zdobyć wyjątkowe doświadczenie w obsłudze Klienta branżowego oraz są nastawione na osobisty sukces i ciężką pracę.
Co wyjątkowego możemy Ci zaproponować?
- pracę zdalną z każdego miejsca w Polsce (dosłownie z każdego, byle słyszeli tam o stałym łączu internetowym);
- stawkę godzinową zależną od wyników od 27,70 zł/h brutto do 34 zł/h brutto (zależną od Twoich wyników, niektóre osoby już w 2-3 tygodniu pracy zarabiają stawkę wyższą)
- hybrydowy czas pracy, gdzie możesz pracować w systemie zmianowym poniedziałek- piątek lub sobota niedziela z możliwością dobrania elastycznie dodatkowych godzin pracy na tygodniu (idealne rozwiązanie zarówno dla studentów zaocznych i osób uczących się weekendowo, jak i dla studentów dziennych oraz osób uczących się np. wieczorowo)
- możliwość zdobycia doświadczenia z branży dealerskiej oraz deweloperskiej (co świetnie będzie wyglądało w CV);
- pełnopłatne, 4 tygodniowe wdrożenie , które zapewni Ci łatwy start w pracy (chcemy, żebyś dokładnie wiedział, co masz robić i czego od Ciebie oczekujemy);
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z Klientem (i to nie jednym), która zawsze przyda Ci się w przyszłości, niezależnie od tego jaką ścieżkę kariery wybierzesz;
- wynagrodzenie płatne zawsze na czas (wydawało nam się, że to standard, ale po rozmowie z naszymi pracownikami, wyszło, że nie w każdej firmie tak to działa, więc dajemy znać);
- pozytywną atmosferę i pełne wsparcie kadry managerskiej oraz innych pracowników (jesteśmy naprawdę fajni, chyba że zmienia się ciśnienie albo komuś skończy się kawa);
- płatne przerwy przy umowie zlecenie (bo wiemy jak ważne jest kilka minut wytchnienia w ciągu pracy);
- benefit sportowy (w trosce o Twoje zdrowie);
- firmowe gadżety (żebyś mógł się chwalić znajomym pracą u nas, bez konieczności mówienia o tym);
- cykliczne konkursy dla pracowników z nagrodami pieniężnymi (bo najlepsza nagroda to taka, jaką sam sobie wybierzesz);
- firmowe integracje na terenie całej Polski oraz paczki prezentowe na święta;
Nie aplikuj do nas jeżeli:
- nie potrafisz się komunikować po angielsku mimo zdobytych certyfikatów, a Twój poziom znajomości tego języka jest niższy niż B2 (fajnie,że potrafisz napisać rozprawkę po angielsku, jednak u nas trzeba się komunikować z żywymi ludźmi, niekoniecznie dobrze znającymi angielski);
- nie jesteś cierpliwy (niektórym obsługiwanym przez nas Klientom pewnie kwestie trzeba wyjaśniać nawet kilkukrotnie);
- szybko się zniechęcasz;
- nie jesteś gotowy na ciężką pracę (nie będziesz u nas musiał pracować fizycznie, ale działamy bardzo intensywnie)
- szukasz czegoś na chwilę lub żeby dorobić (szukamy osób, które poczują się częścią zespołu na dłużej niż chwilę oraz będą się chętnie angażować i rozwijać w ramach naszej firmy)
- masz drugą pracę, wymagającą od Ciebie dużej dyspozycyjności (praca u nas jest bardzo intensywna, a dodatkowo szukamy osób dostępnych w nietypowym zakresie godzinowym)
- nie jesteś terminowy (dzięki terminowemu działaniu cała firma może sprawnie funkcjonować)
- nie lubisz pracy z ludźmi (u nas zawsze będziesz pracował z ludźmi, niezależnie od stanowiska)
- nie jesteś odporny na stres lub szybko panikujesz w sytuacjach kryzysowych (czasami obsługiwani przez nas Klienci potrafią dać w kość)
- w komunikacji pisemnej często zapominasz o polskich znakach
- nie lubisz przyswajania wiedzy w formie w e-learningu (podobno ludzie dzielą się na nieuków i samouków - my zdecydowanie szukamy tych drugich)
- nie umiesz wyszukiwać informacji w sieci (w dzisiejszych czasach ta umiejętność to chyba standard, ale wolimy uprzedzić, że w naszej pracy jest sporo szukania i weryfikowania informacji)
- to ogłoszenie jest dla Ciebie za długie (u nas jest dużo pracy z tekstem)
Co należy do obowiązków naszych Wyjątkowych Doradców Klienta na czacie?
- obsługa tekstowa Klientów przez czat zgodnie ze standardami firmy w języku polskim i angielskim (jednocześnie obsługiwane są 4 rozmowy i to nie jest wcale tak trudne jak się wydaje)
- obsługiwanie wewnątrz firmowych systemów do przetwarzania i wysyłki danych (które są bardzo intuicyjne, więc na pewno sobie z nimi poradzisz);
- wykonywanie dodatkowych zadań związanych z promocją firmy, oferowanych przez nią usług i narzędzi (czasem wymyślimy coś nowego, w co wciągamy wszystkich pracowników);
- regularne zapoznawanie się z informacjami dotyczącą obsługiwanych firm oraz bieżące przyswajanie nowych informacji (żebyś nigdy nie czuł niepewności związanej z niewiedzą);
Co łączy wszystkie Wyjątkowe Osoby, z którymi współpracujemy?
- Wielozadaniowość
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Samodyscyplina
- Szybkie i samodzielne myślenie
- Komunikatywność
- Wysoka kultura osobista
- Empatia
- Chęć rozwoju
- Entuzjazm
Dodatkowym i ważnym dla nas atutem z pewnością będzie:
- praktyczne doświadczenie w pracy w contact center lub jednej z obsługiwanych przez nas branż: e-commerce, automotive lub w branży nieruchomości
- doświadczenie w sprzedaży (dłużej niż 6 miesięcy w jednym miejscu)
- status studenta
Jeżeli uważasz, że jesteś Wyjątkową Osobą i spełniasz nasze wymagania to zapraszamy do aplikowania! ;) Nie musisz mieć CV - wystarczy przejść rozmowę z naszym botem rekrutacyjnym.
Aby zgłosić swoją kandydaturę należy skorzystać z czatu na stronie: https://www.bespokechat.com/praca/?utm_source=students - nie przyjmujemy aplikacji w inny sposób niż rozmowa z naszym botem Adamem.