Opis zadań:
- Poszukiwanie, nawiązywanie relacji oraz pozyskiwanie nowych klientów.
- Podtrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami oraz dbanie o jakość obsługi.
- Prowadzenie spotkań handlowych i prezentacji.
- Przygotowanie ofert handlowych oraz ofert w postępowaniach przetargowych.
- Opracowywanie treści materiałów reklamowych.
- Udział w planowaniu i realizacji działań promocyjnych.
Wymagania(wykształcenie, umiejętności, języki obce, itp.)
- Ukończone studia wyższe (lub ostatni rok).
- Łatwość nawiązywania kontaktów.
- Komunikatywność.
- Zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy.
- Umiejętność prowadzenia negocjacji, prezentacji handlowych.
- Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny.
Mile widziane będzie:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w kontaktach z jednostkami samorządu terytorialnego lub placówkami medycznymi.
- Znajomość branży IT – systemy wspierające procesy biznesowe, systemy CMS, bezpieczeństwo IT.