Coraz więcej szkół decyduje się na zakup naszego dziennika elektronicznego. W związku z tym poszerzamy także nasze zespoły i aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. relacji z klientem
Nr ref.RELACJE/13/2019
Miejsce pracy: Katowice
Uważasz, że jesteś dobrym negocjatorem, a kontakt telefoniczny z klientem nie jest dla Ciebie problemem?
Dołącz do naszego zespołu!
Czym będziesz się zajmował/a?
· przedłużaniem umów na systemy informatyczne firmy
· sprzedażą i organizacją szkoleń z obsługi naszych systemów
· wykonywaniem zadań organizacyjnych – wysyłka e-maili, przygotowywanie dokumentacji
· będziesz pełnić takżerolę doradcy (rozwiewać wszelkie wątpliwości dyrektorów szkół co do współpracy)
Czego szukamy u kandydatów?
· bardzo dobrej dykcji
· umiejętności negocjacyjnych
· samodzielnego zarządzania własnym czasem i dobrej organizacji
· energii i zaangażowania w wykonywane zadania
· doświadczenia w zakresie prowadzenia rozmów telefonicznych
Dlaczego warto?
· pracujesz od poniedziałku do piątku na jedną ranną zmianę
· otrzymasz umowę o pracę (poprzedzoną umową na okres próbny)
· odbędziesz dwutygodniowe szkolenie zanim rozpoczniesz pracę z klientem
· proponujemy pakiet benefitów, który stale się powiększa(m. in. karta MULTISPORT, lekcje języka angielskiego, wolontariat pracowniczy, bezpłatny parking.
CV wyślij za pomocą formularza aplikacyjnego.
Odwiedź też naszą stronę http://www.librus.pl/kariera/ i zobacz jak pracujemy!