Specjalista ds. relacji z klientem RELACJE/13/2019

Praca
Katowice
nie podano

Coraz więcej szkół decyduje się na zakup naszego dziennika elektronicznego. W związku z tym poszerzamy także nasze zespoły i aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. relacji z klientem

Nr ref. RELACJE/13/2019

Miejsce pracy: Katowice

Uważasz, że jesteś dobrym negocjatorem, a kontakt telefoniczny z klientem nie jest dla Ciebie problemem?

Dołącz do naszego zespołu!

Czym będziesz się zajmował/a?

·        przedłużaniem umów na systemy informatyczne firmy

·        sprzedażą i organizacją szkoleń z obsługi naszych systemów

·        wykonywaniem zadań organizacyjnych – wysyłka e-maili, przygotowywanie dokumentacji

·        będziesz pełnić także rolę doradcy (rozwiewać wszelkie wątpliwości dyrektorów szkół co do współpracy)

Czego szukamy u kandydatów?

·        bardzo dobrej dykcji

·        umiejętności negocjacyjnych

·        samodzielnego zarządzania własnym czasem i dobrej organizacji

·        energii i zaangażowania w wykonywane zadania

·        doświadczenia w zakresie prowadzenia rozmów telefonicznych

Dlaczego warto?

·        pracujesz od poniedziałku do piątku na jedną ranną zmianę

·        otrzymasz umowę o pracę (poprzedzoną umową na okres próbny)

·        odbędziesz dwutygodniowe szkolenie zanim rozpoczniesz pracę z klientem

·        proponujemy pakiet benefitów, który stale się powiększa(m. in. karta MULTISPORT, lekcje języka angielskiego, wolontariat pracowniczy, bezpłatny parking.

CV wyślij za pomocą formularza aplikacyjnego.

Odwiedź też naszą stronę http://www.librus.pl/kariera/ i zobacz jak pracujemy!

Aplikuj teraz
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×