Zadbano SAto odpowiedzialny partner biznesowy dla wiodących marek w kategorii e-commerce i największych sieci detalicznych. Pracujemy w 14 oddziałach w Polsce. Nasz serwis dostępny jest na terenie całego kraju.
Zadbano SAto firma, w której rozwój i dobre relacje są naprawdę istotne. Tworzymy wyjątkowe miejsce pracy dla najlepszych specjalistów i fachowców. Dla ludzi, którzy z satysfakcją zaczynają każdy dzień pracy.
Miejsce pracy: 100% praca zdalna
Twoje zadania:
- odbieranie telefonicznych zgłoszeń od Klientów
- obsługa mailowa zapytań dotyczących przesyłek
- wyjaśnianie zapytań związanych z cyklem życia przesyłek
- dbanie o wizerunek firmy budując relacje z Klientami
Nasze wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka słowackiego (C1) - warunek konieczny
- komunikatywność oraz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
- wysoka kultura osobista
- samodzielność w działaniu
- mile widzialne doświadczenie w dziale obsługi Klienta
Oferujemy:
- forma zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę bądź zlecenie
- praca w 100 % zdalna
- profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy
- pracę w przyjaznym zespole, w renomowanej firmie będącej wiodącym operatorem logistycznym w Polsce
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy