Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta będziesz:
· rozpatrywał sprawy Klientów otrzymane za pośrednictwem wszystkich mediów (telefon, mail, czat, Facebook),
· pierwszym punktem kontaktu dla Klienta,
· wspierał platformy społecznościowe odpowiadając na zapytania Klientów, pozyskane poprzez te kanały, w odpowiednim tonie i w ramach dozwolonej liczby znaków,
· koordynował procesy związane ze zdarzeniami zagubionych/skradzionych/pozostawionych kart,
· obsługiwał reklamacje od końcowych użytkowników dotyczące Programu Lojalnościowego,
· pracował z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów komunikacji w postaci czatów na żywo.
Wymagania:
Oferujemy:
· umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,
· prywatną opiekę medyczną,
· dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,
· szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
· zniżki na paliwo.
CV prosimy kierować wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci.