Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy naszej firmie niepowtarzalny charakter. Dołącz do nas jako Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem niemieckim i rozwijaj się z razem z nami!
Twoje zadania:
- telefoniczna obsługa niemieckojęzycznych Klientów znanej marki na rynku
 - udzielanie odpowiedzi na pytania Klienta dotyczące realizacji zamówień, płatności, zwrotów
 - obsługa Klienta zgodnie ze standardami projektu
 
Oferujemy:
- atrakcyjną stawkę godzinową i premie za realizowane zadania
 - profesjonalny pakiet szkoleniowy przed rozpoczęciem współpracy
 - elastyczny grafik pracy
 - rozwój zawodowy, możliwość awansu wewnętrznego w różnych obszarach biznesowych lub działach wsparcia
 - możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
 - swobodny dress code i świetną atmosferę
 
Oczekujemy:
- znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2
 - otwartości na pracę również w weekendy
 - silnej orientacji na Klienta i umiejętności budowania relacji
 - wysokiej kultury osobistej
 - umiejętności pracy w zespole