Fundacja Biznes Bez Barier
Kraków Nie podano
Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 grudnia 2021. Zobacz aktualne

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim

Fundacja Biznes Bez Barier Kraków
Nie podano
Praca
Umowa o pracę

 Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim


Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: 

  • koordynowanie wszystkich działań związanych z ustalaniem cen na obsługiwanym obszarze,
  • monitorowanie cen i wprowadzanie zmian wynikających z wahań cenowych na krajowych międzynarodowych rynkach, innych lokalnych uwarunkowań lub działań konkurencji, jak również innych czynników wpływających na koszty (np. kursy walut),
  • ścisłą współpracę z lokalnym działem Kalkulacji i działem Sprzedaży w celu zapewnienia zgodności polityki cenowej ze zmieniającymi się uwarunkowaniami rynku (np. rozwiązania proekologiczne, elektromobilność),
  • rozumienie wpływu decyzji cenowych na marżowość i zyskowność firmy,
  • rekomendowanie i wprowadzanie strategii cenowych na przydzielonym obszarze,
  • zapewnianie zgodności ustalonych cen i dokumentacji w systemie dla celów audytów i kontroli,
  • realizowanie zaleceń pokontrolnych i wprowadzanie odpowiednich zmian (jak np. zmiany cenników, wypłata bonusów),
  • wprowadzanie usprawnień redukujących czas realizacji codziennych zadań i podnoszących efektywność (także: proponowanie nowych rozwiązań w Procesach Ciągłego Doskonalenia),
  • udzielanie fachowych i wspierających odpowiedzi na wewnętrzne zapytania
  • odnośnie kalkulacji i zmian cen, udział w dyskusjach, powiadamianie o zmianach cen.


Wymagania: 

  • znajomość języka węgierskiego i/lub bułgarskiego (min. B2),
  • preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub odpowiednie doświadczenie,
  • zdolności analityczne i umiejętność analizy danych w procesach ustalania cen i podejmowania strategicznych decyzji,
  • doświadczenie w obsłudze Klienta lub dziale operacyjnym,
  • doświadczenie w obsłudze Microsoft Office; preferowana znajomość GSAP/H3,
  • wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych,
  •  rozumienie firmowej Księgi Zasad Działania i oferty wartości dla Klienta,
  • nastawienie na ciągłe udoskonalanie działań,
  • umiejętność komunikacji i budowania relacji,
  • chęć własnego rozwoju, otwartość na ocenę i gotowość do podnoszenia efektów swojej pracy,
  • mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

 

Oferujemy:

·      umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,

·      prywatną opiekę medyczną,

·      dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,

·      szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,

·      zniżki na paliwo.

 

CV prosimy kierować wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci.

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij