Fundacja Biznes Bez Barier została wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem 25076. Do krakowskiej siedziby naszego klienta, globalnego koncernu paliwowego, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. węgierskim
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- koordynowanie wszystkich działań związanych z ustalaniem cen na obsługiwanym obszarze,
- monitorowanie cen i wprowadzanie zmian wynikających z wahań cenowych na krajowych międzynarodowych rynkach, innych lokalnych uwarunkowań lub działań konkurencji, jak również innych czynników wpływających na koszty (np. kursy walut),
- ścisłą współpracę z lokalnym działem Kalkulacji i działem Sprzedaży w celu zapewnienia zgodności polityki cenowej ze zmieniającymi się uwarunkowaniami rynku (np. rozwiązania proekologiczne, elektromobilność),
- rozumienie wpływu decyzji cenowych na marżowość i zyskowność firmy,
- rekomendowanie i wprowadzanie strategii cenowych na przydzielonym obszarze,
- zapewnianie zgodności ustalonych cen i dokumentacji w systemie dla celów audytów i kontroli,
- realizowanie zaleceń pokontrolnych i wprowadzanie odpowiednich zmian (jak np. zmiany cenników, wypłata bonusów),
- wprowadzanie usprawnień redukujących czas realizacji codziennych zadań i podnoszących efektywność (także: proponowanie nowych rozwiązań w Procesach Ciągłego Doskonalenia),
- udzielanie fachowych i wspierających odpowiedzi na wewnętrzne zapytania
- odnośnie kalkulacji i zmian cen, udział w dyskusjach, powiadamianie o zmianach cen.
Wymagania:
- znajomość języka węgierskiego i/lub bułgarskiego (min. B2),
- preferowane wykształcenie wyższe licencjackie (związane z biznesem) lub odpowiednie doświadczenie,
- zdolności analityczne i umiejętność analizy danych w procesach ustalania cen i podejmowania strategicznych decyzji,
- doświadczenie w obsłudze Klienta lub dziale operacyjnym,
- doświadczenie w obsłudze Microsoft Office; preferowana znajomość GSAP/H3,
- wysoki poziom kultury w kontakcie z Klientem oraz zdolność do rozumienia jego potrzeb i spełnienia oczekiwań oraz postawa prokliencka, przy jednoczesnym zachowaniu norm i procedur firmowych,
- rozumienie firmowej Księgi Zasad Działania i oferty wartości dla Klienta,
- nastawienie na ciągłe udoskonalanie działań,
- umiejętność komunikacji i budowania relacji,
- chęć własnego rozwoju, otwartość na ocenę i gotowość do podnoszenia efektów swojej pracy,
- mile widziane Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
Oferujemy:
· umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,
· prywatną opiekę medyczną,
· dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,
· szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
· zniżki na paliwo.
CV prosimy kierować wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci.