Grupa Estelligence jest liderem na rynku biur rachunkowych, realizującym swoją strategię rozwoju poprzez przejęcia, jak również stabilny wzrost organiczny. Obsługujemy Klientów nie tylko w języku polski, dodatkowo jesteśmy znani jako biuro księgowe z językiem włoskim. Zatrudniamy ponad 50 księgowych w trzech lokalizacjach w Polsce do obsługi naszych klientów. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy kolejnych osób do naszego zespołu.
Zadania:
- Wsparcie w pracach administracyjno-biurowych
- Wsparcie pracach księgowych
Wymagania
- Komunikatywność i kultura osobista w pracy z ludźmi
- Dobra organizacja pracy własnej, sumienność, terminowość, elastyczność
- Samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie
- Praktyczna umiejętność obsługi MsOffice (zwłaszcza Excel)
- Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Elastyczny czas pracy – możliwość pracy zarówno na pełny jak i niepełny, odpowiednio dostosowany etat
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego (w roli księgowego) i zatrudnienie w firmie o bardzo mocnej pozycji rynkowej, z właścicielami nakierowanymi na wzrost biznesu (zarówno ilościowym jak i jakościowym)
- Nasza strategia to konkurowanie nie ceną ale bardzo wysoką jakością obsługi i merytoryczną doskonałością świadczonych usług. Dodatkowo indywidualne podejście do poszczególnych klientów pozwala nam budować z nimi partnerskie relacje. Efektywność i operacyjne KPI są ważne ale nie kluczowe
- Stabilne otoczenie – jesteśmy nastawieni na wzrost i zatrudnianie nowych pracowników, rotacja pracowników jest niewielka
- Stymulującą atmosferę pracy w zespole profesjonalistów a ze względu na bardzo dużą różnorodność obsługiwanych firm możliwość znacznego poszerzania umiejętności zawodowych – nasi klienci to już spore i wymagające biznesy
- Przyjazna atmosfera – nie jesteśmy korporacją i bardzo zależy nam aby to utrzymać, nie mamy rozbudowanych struktur organizacyjnych, organizacja oparta jest na wzajemnej odpowiedzialności poszczególnych pracowników, dlatego wzajemne zaufanie to podstawowa wartość naszej organizacji