Dzień dobry!
Dla skandynawskiej firmy z branży bankowej szukamy obecnie kandydatów na stanowisko HR Administration Specialist. Wakatów jest więcej, niz jeden dlatego jeśli oferta Cię zainteresowała - powiedz o niej znajomym. ;-) Poniżej znajdziesz informacje o stanowisku w przystępnej formie.
Stanowisko:
👤 HR Administration Specialist
Branża:
🏦 Bankowa
Wymagania:
🧠 co najmniej 6 mies. doświadczenia we wsparciu działu HR
🧠 Znajomość pakietu MS Office
🧠 Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
⭐️ Umiejętność zarządzania czasem, dobra organizacja pracy, sumienność, umiejętności analityczne, chęć rozwoju w HR
Obowiązki:
💡 Wsparcie projektów rekrutacyjnych: umawianie spotkań, kontakt z kandydatami, redagowanie i publikowanie ogłoszeń o pracę
💡 Administrowanie procesów zatrudnienia i payroll: przygotowywanie umów, archiwizowanie dokumentów
💡 Codzienne korzystanie z SAP HR, SuccessFactors, MS Office
Warunki:
📍 Lokalizacja: Łódź
💻 Tryb pracy: hybrydowy (2x/tyg. on-site)
📜 Forma współpracy: B2B / Umowa Zlecenie
💲 Wynagrodzenie: 6000 - 9000 PLN/h brutto w zależności od posiadanego doświadczenia
🌟 Benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport
Etapy rekrutacji:
📞 Screening telefoniczny z rekruterką ➡️Ina Trendel (15-20 min)
📺 1-2 spotkania online z managerem Klienta
🚩 Decyzja i feedback
Jeśli jesteś gotów/a podjąć wyzwanie i zdobywać nowe umiejętności aplikuj już dziś - czekamy na Ciebie!
*Prosimy o załączenie CV w języku angielskim :)