As a Support Specialist, you will be responsible for helping German & English-speaking customers understand the company's software by answering questions and solving problems as they arise.
What you'll do:
- Provide 1st line support to customers to help them navigate sophisticated tool via chat, phone, and the occasional video call
- Support other teams as an internal product expert
- Be the voice of the customers - by forwarding feature requests and observing trends in customer needs you actively contribute to the company's roadmap
- Work on side projects (Help Center, Internal Knowledge Base) to develop yourself, the support team, and the whole company
We are looking for you if you have:
- ~1 year of experience in a customer care/client-facing role
- Fluent German and English (at least C1 level)
- A customer-centric approach: you handle customers with empathy and a strong motivation to help
- Amazing communication skills: You are able to communicate clearly even complicated technical issues in understandable language
- Strong problem solving skills: Previous technical experience is a bonus, but you already bring the ability to identify problems and find solutions
- A collaborative attitude: you put the team's success before your own interest and you like working on projects with various departments
- A growth mindset: you are keen to learn and understand more about the teams, product and customers and take feedback as a growth opportunity
- Adaptability: you are open to learning new things and are comfortable with being in an environment where a lot of experimenting takes place
We offer:
- Possibility to work remotely
- €1000 training budget per year to keep you sharp and in tune with trends and€500 travel budget
- €200 home office setup budget to make your remote work more convenient
- Annual bonus based on company performance
- Apple MacBook + displays, alongside all the tools you need to succeed
- Travel reimbursement and wellness perks
- 26 paid holiday days
- Work from anywhere for 4 weeks/year
- Private health care (LUX MED)
- Fitness card (Medicover Sport)
- An inclusive and international work environment with a whole lot of fun thrown in
- Impactful role at one of the fastest-growing companies in Europe
Sounds interesting? Apply and let's talk about this job opportunity! ✨
Numer w rejestrze Agencji Zatrudnienia: 25981
Informujemy, że administratorem danych jest Easy Interview Naporska Curkowicz Spółka Jawna z siedzibą w Warszawie, ul. Krucza 16/22 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.