Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej oraz przygotowanie i dystrybucja korespondencji wychodzącej,
- Nadzór nad obiegiem, terminowym przepływem dokumentów oraz ich archiwizacją w ramach projektów realizowanych przez biuro,
- Redagowanie dokumentów (umów/aneksów) i pism firmowych oraz analiza prawna wybranych zagadnień.
Od kandydatów oczekujemy:
- min. IV rok studiów na kierunku prawo
- Dyspozycyjności min. 4 dni w tygodniu
- Znajomości obsługi komputera (w tym pakietu MS Office) i urządzeń biurowych
- Komunikatywności
- Dobrej organizacji czasu pracy
- Rzetelności i odpowiedzialności.
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
- umowę zlecenie
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.