Aplikuj teraz
Udostępnij stronę

Asystent ds. administracyjno-prawnych – Biuro Techniczne

Praca
nie podano
Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej oraz przygotowanie i dystrybucja korespondencji wychodzącej,
  • Nadzór nad obiegiem, terminowym przepływem dokumentów oraz ich archiwizacją w ramach projektów realizowanych przez biuro,
  • Redagowanie dokumentów (umów/aneksów) i pism firmowych oraz analiza prawna wybranych zagadnień.

Od kandydatów oczekujemy:

  • min. IV rok studiów na kierunku prawo 
  • Dyspozycyjności min. 4 dni w tygodniu
  • Znajomości obsługi komputera (w tym pakietu MS Office) i urządzeń biurowych
  • Komunikatywności
  • Dobrej organizacji czasu pracy
  • Rzetelności i odpowiedzialności.

Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:

  • umowę zlecenie
  • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji
  • pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.


Aplikuj teraz