Sovva SA wspiera firmy i instytucje w obszarze obsługi klientów, wykorzystując w tym celu technologie przetwarzanie języka naturalnego. Spółka jest ekspertem w tworzeniu chatbotów i voicebotów, dostarcza rozwiązania pozwalające na zmniejszenie kosztów i zwiększenie jakości obsługi klientów. Firma zrealizowała do tej pory ponad 160 projektów. Do grona klientów Sovva należą m.in. Kancelaria Sejmu, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Orange, Link4, InPost, Empik, Matras, Energa, Gaspol, Amica, Zelmer, Barlinek, Ceramika Paradyż, ING, Getin Bank, BZ WBK, BNP Paribas, PlusBank, AGH, UPC oraz Bayer.
Systemy Sovva odpowiadają rocznie na ponad 10 milionów pytań zadanych przez ponad 4 miliony użytkowników.
Według portalu chatbots.org, Stanusch Technologies (pod tą marką firma występowała wcześniej) była najszybciej rozwijającym się przedsiębiorstwem na świecie tworzącym chatboty a liczba zrealizowanych projektów plasuje ją w ścisłej światowej czołówce.
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij