O nas
W Sales Lions trenujemy zespoły Contact Center.
Co to znaczy?
Stworzyliśmy platformę online, przez którą odsłuchujemy realne rozmowy pracowników contact center, oceniamy je wg personalizowanego arkusza i nagrywamy do nich komentarz głosowy.
Organizujemy także zdalne kanały komunikacji od A do Z i sprawiamy, że procesy w nich są najwyższej jakości, na światowym poziomie.
Wierzymy, że skuteczna komunikacja Firm z Klientami w zdalnych kanałach kontaktu jest warunkiem koniecznym sukcesu. Istniejemy, aby sprawić, że Twoja komunikacja będzie najlepsza i wesprze wzrost oraz rozwój Twojej organizacji.
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij