Jako największe call center w Polsce przygotujemy Cię do rozpoczęcia Twojej kariery zawodowej!
Co będzie leżało w zakresie Twoich obowiązków?
- rozmowa z Klientem,
- negocjowanie,
- obsługa klienta,
- promowanie pozytywnego wizerunku Kontrahenta,
- utrzymanie Klienta.
Kogo szukamy?
- osób, które chcą zdobyć doświadczenie z zakresu obsługi klienta oraz sprzedaży, na projekcie utrzymania,
- osób, z uśmiechem na twarzy,
- osób ambitnych.
Zapewnimy Ci:
- elastyczny grafik, sam ustalasz swój grafik, tak aby dopasować go do innych zajęć oraz szkoły czy też uczelni,
- wynagrodzenie: podstawa + premie,
- ścieżki rozwoju - stawiamy na rozwój wewnętrzny oraz szkolenie,
- świetną lokalizację,
- świetną atmosferę bez-korpo zasad,
- stawkę godzinową -18,30zł netto/h.