YOU!ng Media Talent

Ta oferta pracy jest nieaktualna od 30 lipca 2019. Sprawdź aktualne oferty.
Praca
Warszawa
nie podano

Opis firmy

Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healthcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działają agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread.

W Publicis Media uważamy, że jedynym źródłem wzrostu biznesu są lepsze doświadczenia ludzi z markami na całej ścieżce konsumenta, dlatego nadrzędnym celem istnienia naszej organizacji, któremu podporządkowują swoje działania nasze agencje, jest wspieranie marketerów w rozwijaniu ich roli i wartości biznesowej w firmach.

Każda z agencji, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje Klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm.

Publicis Media zatrudnia na polskim rynku blisko 700 ekspertów w takich obszarach jak strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów, commerce, performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation.

Publicis Media jest jedną z dwóch największych pod względem obrotów grup agencji w Polsce (ranking RECMA). W 2017 r. Publicis Media zdobyła tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy w rankingu międzynarodowej firmy Antal.


Opis stanowiska

  • Interesujesz się reklamą, a przy tym działania matematyczne nie stanowią dla Ciebie problemu?
  • Chciałbyś zdobyć doświadczenie w branży mediowej i wspierać jeden z naszych zespołów przy działaniach związanych z zakupem i planowaniem mediów?
  • Zastanawiasz się nad tym, jak tworzy się strategie reklamowe i jak skutecznie dociera się z przekazem do konsumenta w dobie Internetu?

Jeżeli tak, ta oferta jest dla Ciebie! :)

Kwalifikacje

  • Masz wykształcenie wyższe lub jeszcze studiujesz i potrafisz sprawnie liczyć
  • Posiadasz zdolności analityczne: lubisz pracę z liczbami, interpretujesz dane oraz wyciągasz trafne wnioski
  • Dobrze znasz Excela a formuły, wykresy czy też filtrowanie danych nie stanowią dla Ciebie problemu
  • Masz otwartą głowę i chcesz się uczyć nowych zagadnień
  • Chcesz być marketingowcem, lecz nie do końca wiesz w czym chcesz się specjalizować
  • Możesz powiedzieć, że język angielski jest Twoim drugim językiem
  • Jesteś dyspozycyjny w pełnym wymiarze godzin

Dodatkowe informacje

Zapewniamy:

  • Wprowadzenie w branżę mediową
  • Niezbędne narzędzia oraz możliwości poszerzenia Twoich horyzontów
  • Ciekawą ścieżkę rozwoju dopasowaną do Twoich potrzeb
  • Realną wiedzę i rozeznanie w marketingu przy wsparciu najbardziej doświadczonych specjalistów
  • Wynagrodzenie oraz pakiet benefitów pozapłacowych

Osoby zainteresowane prosimy o aplikację poprzez formularz aplikacyjny.



Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×