YOU!ng Media Talent

Praca
Warszawa
nie podano

Opis firmy

Publicis Media jest obok Publicis Communications, Publicis Sapient oraz Publicis Healthcare, jednym z czterech globalnych centrów kompetencyjnych tworzących holding reklamowy Publicis Groupe. W ramach Publicis Media w Polsce działają agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics oraz LiquidThread.

W Publicis Media uważamy, że jedynym źródłem wzrostu biznesu są lepsze doświadczenia ludzi z markami na całej ścieżce konsumenta, dlatego nadrzędnym celem istnienia naszej organizacji, któremu podporządkowują swoje działania nasze agencje, jest wspieranie marketerów w rozwijaniu ich roli i wartości biznesowej w firmach.

Każda z agencji, w oparciu o własne zasoby i ekspercką wiedzę, gwarantuje Klientom łatwy dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych Publicis Media, odpowiadających na ściśle określone potrzeby biznesowe marek i firm.

Publicis Media zatrudnia na polskim rynku blisko 700 ekspertów w takich obszarach jak strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów, commerce, performance marketing, analityka i badania, technologia i zarządzanie danymi, content marketing oraz business transformation.

Publicis Media jest jedną z dwóch największych pod względem obrotów grup agencji w Polsce (ranking RECMA). W 2017 r. Publicis Media zdobyła tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy w rankingu międzynarodowej firmy Antal.


Opis stanowiska

  • Interesujesz się reklamą, a przy tym działania matematyczne nie stanowią dla Ciebie problemu?
  • Chciałbyś zdobyć doświadczenie w branży mediowej i wspierać jeden z naszych zespołów przy działaniach związanych z zakupem i planowaniem mediów?
  • Zastanawiasz się nad tym, jak tworzy się strategie reklamowe i jak skutecznie dociera się z przekazem do konsumenta w dobie Internetu?

Jeżeli tak, ta oferta jest dla Ciebie! :)

Kwalifikacje

  • Masz wykształcenie wyższe lub jeszcze studiujesz i potrafisz sprawnie liczyć
  • Posiadasz zdolności analityczne: lubisz pracę z liczbami, interpretujesz dane oraz wyciągasz trafne wnioski
  • Dobrze znasz Excela a formuły, wykresy czy też filtrowanie danych nie stanowią dla Ciebie problemu
  • Masz otwartą głowę i chcesz się uczyć nowych zagadnień
  • Chcesz być marketingowcem, lecz nie do końca wiesz w czym chcesz się specjalizować
  • Możesz powiedzieć, że język angielski jest Twoim drugim językiem
  • Jesteś dyspozycyjny w pełnym wymiarze godzin

Dodatkowe informacje

Zapewniamy:

  • Wprowadzenie w branżę mediową
  • Niezbędne narzędzia oraz możliwości poszerzenia Twoich horyzontów
  • Ciekawą ścieżkę rozwoju dopasowaną do Twoich potrzeb
  • Realną wiedzę i rozeznanie w marketingu przy wsparciu najbardziej doświadczonych specjalistów
  • Wynagrodzenie oraz pakiet benefitów pozapłacowych

Osoby zainteresowane prosimy o aplikację poprzez formularz aplikacyjny.



Aplikuj teraz
Twoja przeglądarka jest przestarzała!

Zaktualizuj swoją przeglądarkę, aby poprawnie wyświetlić tę stronę. Zaktualizuj przeglądarkę już teraz

×