.BespokeChat
Rzeszów Obsługa Klienta / Call Center
Rekrutacja zdalna
Zdalnie w czasie COVID
.BespokeChat Rzeszów
1800 - 3200zł
Praca, Praca dodatkowa, Praktyki, Staż
Umowa zlecenie

Uważasz, że jesteś wyjątkowy/wyjątkowa? W takim razie dołącz do wyjątkowej firmy! 

Na początek kilka słów o nas:

  • jesteśmy liderem w obsłudze Klienta przez czat na rynku polskim;
  • współpracujemy z czołowymi firmami z branży motoryzacyjnej oraz deweloperskiej; 
  • od początku istnienia firmy działamy wyłącznie w formie zdalnej; 

Szukamy osób, które chcą zdobyć wyjątkowe doświadczenie w obsłudze Klienta branżowego oraz są nastawione na sukces i ciężką pracę. 

Co wyjątkowego możemy Ci zaproponować? 

  • pracę zdalną z każdego miejsca w Polsce 
  • stawkę godzinową zależną od wyników i zaangażowania od 19.70 zł/h brutto do 25 zł/h brutto;
  • elastyczny czas pracy;
  • możliwość zdobycia doświadczenia z branży dealerskiej oraz deweloperskiej; 
  • efektywne i pełne wdrożenie, które zapewni Ci łatwy start w pracy (pełnopłatne); 
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z Klientem; 
  • wynagrodzenie płatne zawsze na czas; 
  • dodatkowe premie dla osób wyróżniających się;
  • pozytywną atmosferę i pełne wsparcie kadry managerskiej oraz innych pracowników; 
  • płatne przerwy przy umowie zlecenie; 
  • benefit sportowy;
  • firmowe gadżety;
  • cykliczne konkursy dla pracowników z nagrodami pieniężnymi; 

Nie aplikuj do nas jeżeli: 

  • nie potrafisz się komunikować po angielsku mimo zdobytych certyfikatów (fajnie,że potrafisz napisać rozprawkę po angielsku, jednak u nas trzeba się komunikować z żywymi ludźmi, niekoniecznie dobrze znającymi angielski); 
  • nie jesteś cierpliwy (niektórym obsługiwanym przez nas Klientom pewnie kwestie trzeba wyjaśniać nawet kilkukrotnie);
  • szybko się zniechęcasz; 
  • nie jesteś gotowy na ciężką pracę (nie będziesz u nas musiał pracować fizycznie, ale działamy bardzo intensywnie)
  • szukasz czegoś na chwilę lub żeby dorobić (szukamy osób, które poczują się częścią zespołu na dłużej niż chwilę oraz będą się chętnie angażować)
  • masz drugą pracę, wymagającą od Ciebie dużej dyspozycyjności (praca u nas jest bardzo intensywna, a dodatkowo szukamy osób dostępnych w nietypowym zakresie godzinowym)
  • nie jesteś terminowy (dzięki terminowemu działaniu cała firma może sprawnie funkcjonować)
  • nie lubisz pracy z ludźmi (u nas zawsze będziesz pracował z ludźmi, niezależnie od stanowiska)
  • nie jesteś odporny na stres lub szybko panikujesz w sytuacjach kryzysowych (czasami obsługiwani przez nas Klienci potrafią dać w kość)
  • w komunikacji pisemnej często zapominasz o polskich znakach 
  • nie lubisz przyswajania wiedzy w formie w e-learningu (podobno ludzie dzielą się na nieuków i samouków - my zdecydowanie szukamy tych drugich)
  • nie umiesz wyszukiwać informacji w sieci (w dzisiejszych czasach ta umiejętność to chyba standard, ale wolimy uprzedzić, że w naszej pracy jest sporo szukania i weryfikowania informacji) 
  • to ogłoszenie jest dla Ciebie za długie (u nas jest dużo pracy z tekstem)

Co należy do obowiązków naszych Wyjątkowych Doradców Klienta na czacie? 

  • obsługa tekstowa Klientów przez czat zgodnie ze standardami firmy w języku polskim i angielskim (jednocześnie obsługiwane są 4 rozmowy) 
  • obsługiwanie wewnątrz firmowych systemów do przetwarzania i wysyłki danych; 
  • wykonywanie dodatkowych zadań związanych z promocją firmy, oferowanych przez nią usług i narzędzi;
  • regularne zapoznawanie się z informacjami dotyczącą obsługiwanych firm oraz bieżące przyswajanie nowych informacji;

Co łączy wszystkie Wyjątkowe Osoby, z którymi współpracujemy? 

  • Wielozadaniowość 
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej 
  • Samodyscyplina 
  • Szybkie i samodzielne myślenie 
  • Komunikatywność 
  • Wysoka kultura osobista 
  • Empatia 
  • Chęć rozwoju 
  • Entuzjazm 

Dodatkowym i ważnym dla nas atutem z pewnością będzie: 

  • praktyczne doświadczenie w pracy w call center lub jednej z obsługiwanych przez nas branż: e-commerce, automotive lub w branży nieruchomości
  • doświadczenie w sprzedaży (dłużej niż 6 miesięcy w jednym miejscu) 
  • status studenta 

Jeżeli uważasz, że jesteś Wyjątkową Osobą i spełniasz nasze wymagania to zapraszamy do aplikowania! ;)

Aby zgłosić swoją kandydaturę należy skorzystać z czatu na stronie: https://www.bespokechat.com/praca/?utm_source=students - nie przyjmujemy aplikacji w inny sposób niż rozmowa z naszym czat-botem. 


Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Voice Contact Center
3 lokalizacje
Nie podano
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij