Uważasz, że jesteś wyjątkowy/wyjątkowa? W takim razie dołącz do wyjątkowej firmy!
Na początek kilka słów o nas:
- jesteśmy liderem w obsłudze Klienta przez czat na rynku polskim;
- współpracujemy z czołowymi firmami z branży motoryzacyjnej oraz deweloperskiej;
- od początku istnienia firmy działamy wyłącznie w formie zdalnej;
Szukamy osób, które chcą zdobyć wyjątkowe doświadczenie w obsłudze Klienta branżowego oraz są nastawione na sukces i ciężką pracę.
Co wyjątkowego możemy Ci zaproponować?
- pracę zdalną z każdego miejsca w Polsce
- stawkę godzinową zależną od wyników i zaangażowania od 19.70 zł/h brutto do 25 zł/h brutto;
- elastyczny czas pracy;
- możliwość zdobycia doświadczenia z branży dealerskiej oraz deweloperskiej;
- efektywne i pełne wdrożenie, które zapewni Ci łatwy start w pracy (pełnopłatne);
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z Klientem;
- wynagrodzenie płatne zawsze na czas;
- dodatkowe premie dla osób wyróżniających się;
- pozytywną atmosferę i pełne wsparcie kadry managerskiej oraz innych pracowników;
- płatne przerwy przy umowie zlecenie;
- benefit sportowy;
- firmowe gadżety;
- cykliczne konkursy dla pracowników z nagrodami pieniężnymi;
Nie aplikuj do nas jeżeli:
- nie potrafisz się komunikować po angielsku mimo zdobytych certyfikatów (fajnie,że potrafisz napisać rozprawkę po angielsku, jednak u nas trzeba się komunikować z żywymi ludźmi, niekoniecznie dobrze znającymi angielski);
- nie jesteś cierpliwy (niektórym obsługiwanym przez nas Klientom pewnie kwestie trzeba wyjaśniać nawet kilkukrotnie);
- szybko się zniechęcasz;
- nie jesteś gotowy na ciężką pracę (nie będziesz u nas musiał pracować fizycznie, ale działamy bardzo intensywnie)
- szukasz czegoś na chwilę lub żeby dorobić (szukamy osób, które poczują się częścią zespołu na dłużej niż chwilę oraz będą się chętnie angażować)
- masz drugą pracę, wymagającą od Ciebie dużej dyspozycyjności (praca u nas jest bardzo intensywna, a dodatkowo szukamy osób dostępnych w nietypowym zakresie godzinowym)
- nie jesteś terminowy (dzięki terminowemu działaniu cała firma może sprawnie funkcjonować)
- nie lubisz pracy z ludźmi (u nas zawsze będziesz pracował z ludźmi, niezależnie od stanowiska)
- nie jesteś odporny na stres lub szybko panikujesz w sytuacjach kryzysowych (czasami obsługiwani przez nas Klienci potrafią dać w kość)
- w komunikacji pisemnej często zapominasz o polskich znakach
- nie lubisz przyswajania wiedzy w formie w e-learningu (podobno ludzie dzielą się na nieuków i samouków - my zdecydowanie szukamy tych drugich)
- nie umiesz wyszukiwać informacji w sieci (w dzisiejszych czasach ta umiejętność to chyba standard, ale wolimy uprzedzić, że w naszej pracy jest sporo szukania i weryfikowania informacji)
- to ogłoszenie jest dla Ciebie za długie (u nas jest dużo pracy z tekstem)
Co należy do obowiązków naszych Wyjątkowych Doradców Klienta na czacie?
- obsługa tekstowa Klientów przez czat zgodnie ze standardami firmy w języku polskim i angielskim (jednocześnie obsługiwane są 4 rozmowy)
- obsługiwanie wewnątrz firmowych systemów do przetwarzania i wysyłki danych;
- wykonywanie dodatkowych zadań związanych z promocją firmy, oferowanych przez nią usług i narzędzi;
- regularne zapoznawanie się z informacjami dotyczącą obsługiwanych firm oraz bieżące przyswajanie nowych informacji;
Co łączy wszystkie Wyjątkowe Osoby, z którymi współpracujemy?
- Wielozadaniowość
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Samodyscyplina
- Szybkie i samodzielne myślenie
- Komunikatywność
- Wysoka kultura osobista
- Empatia
- Chęć rozwoju
- Entuzjazm
Dodatkowym i ważnym dla nas atutem z pewnością będzie:
- praktyczne doświadczenie w pracy w call center lub jednej z obsługiwanych przez nas branż: e-commerce, automotive lub w branży nieruchomości
- doświadczenie w sprzedaży (dłużej niż 6 miesięcy w jednym miejscu)
- status studenta
Jeżeli uważasz, że jesteś Wyjątkową Osobą i spełniasz nasze wymagania to zapraszamy do aplikowania! ;)
Aby zgłosić swoją kandydaturę należy skorzystać z czatu na stronie: https://www.bespokechat.com/praca/?utm_source=students - nie przyjmujemy aplikacji w inny sposób niż rozmowa z naszym czat-botem.