Aplikuj teraz
Udostępnij stronę

Wsparcie techniczne / Helpdesk

Praca
nie podano
lubelskie

R-SOFT STUDIO to dynamicznie rozwijająca się lubelska firma IT zajmująca się wytwarzaniem specjalistycznego oprogramowania oraz szeroko pojętymi usługami IT. W swojej ofercie posiadamy oprogramowanie oparte na najnowszych rozwiązaniach, które jest dedykowane dla instytucji publicznych oraz klientów biznesowych, którzy chcą podnieść efektywność zarządzania procesami oraz wspierać system jakości świadczonych usług. Kompleksowo obsługujemy naszych klientów oferując usługi IT oraz konsulting w zakresie projektów.

Opis stanowiska:

  • obsługa użytkowników na 1- linii wsparcia
  • rozwiązywanie incydentów w zakresie wdrażanego oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
  • zgłaszanie awarii / usterek urządzeń i systemów informatycznych do serwisów zewnętrznych
  • prowadzenie instruktaży dla użytkowników wdrażanych systemów IT


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Podstawowa wiedza praktyczna w zakresie rozwiązań IT, urządzeń sieciowych i technologii informatycznych, 
  • Dyspozycyjność do pracy w godzinach 08:00-16:00 

Oraz:

  • Umiejętność logicznego myślenia i poszukiwania rozwiązania dla zaistniałych problemów
  • Samodzielność, zaangażowanie i kreatywność w działaniu
  • komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole


Oferujemy:

  • Umowę o pracę lub B2B po okresie próbnym
  • Adekwatne do zaangażowania i efektywności wynagrodzenie
  • Brak dress codu 
  • Pracę w trybie Home Office przez 1 - 2 dni w tygodniu zależnie od uwarunkowań biznesowych i innych
  • Nowoczesne biuro w centrum miasta
  • Nielimitowany rozwój kompetencji twardych i miękkich


CV prosimy przesyłać za pomocą formularza aplikacyjnego.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest R-Soft Studio Sp. z o.o.


Aplikuj teraz