Jesteśmy agencją marketingu farmaceutycznego, ukierunkowaną na działania digital. Tworzymy innowacyjne rozwiązania i skuteczne kampanie, wspierające naszych klientów w stawaniu się liderami w swojej dziedzinie. W gronie naszych klientów znajdują się m.in. firmy farmaceutyczne takie jak: Baxter, Bausch Health, Janssen-Cilag, Aurovitas, Pierre Fabre, Bayer, Angelini, Glenmark, Stada, Gedeon Richter. Stawiamy na rozwój systemów cyfrowych, służących obsłudze badań klinicznych.
Jeśli jesteś osobą skrupulatną, szybko się uczysz, rozumiesz rozwiązania IT i masz cierpliwość do pracy przy wprowadzaniu danych – czytasz ogłoszenie idealne dla Ciebie!
Twój zakres obowiązków
- Wprowadzanie danych w obrębie autorskiego systemu Neo-Vinci,
- Identyfikacja i zgłaszanie problemów w obrębie systemu,
- Sporządzanie notatek ze spotkań statusowych,
- Testowanie wprowadzanych zmian w systemie,
- Współpraca z Managerem Projektu i zespołem IT,
- Obecność w biurze od poniedziałku do piątku.
Nasze wymagania
- Analityczne myślenie,
- Umiejętność obsługi CMS-ów,
- Skrupulatność i cierpliwość,
- Dbałość o jakość,
- Dobra organizacja pracy własnej,
- Łatwość w nawiązywaniu relacji,
- Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office - Excel, Power Point, Word.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację
To oferujemy
- Wspierający zespół, dzielący się wiedzą i świetna atmosfera pracy.
- Możliwość rozwoju i długofalowej współpracy,
- Poznanie "od kuchni" jak powstają rozwiązania digital w agencji,
- Elastyczne godziny pracy,
- Komputer, telefon.