Pracowałeś już u nas i myślisz o powrocie? Byłeś telefonicznym doradcą klienta w innym call center? Świetnie się składa! W CCIG doceniamy Twoje doświadczenie.
Zadania:
- Telefoniczny kontakt z klientami sieci Orange
- Przedłużanie umów
- Proponowanie usług i produktów
Masz w sobie 'to coś'?
- Uwielbiasz rozmawiać
- Optymizm to Twoje drugie imię
- Nie interesuje Cię minimum, bo mierzysz wysoko
Otrzymujesz:
- Bonus 500 zł brutto, jeśli posiadasz przynajmniej dwumiesięczne doświadczenie w pracy "na słuchawce"
- Dwie wypłaty - do 12. dnia każdego miesiąca za wszystkie wypracowane godziny, a do 27. dnia każdego miesiąca - premię za sukcesy
- Grafik, który dopasujesz do swojego planu dnia
- Liczne szkolenia oraz warsztaty podnoszące kompetencje sprzedażowe - szkolimy najlepszych sprzedawców
- Możesz brać udział w konkursach sprzedażowych i motywacyjnych z nagrodami pieniężnymi lub rzeczowymi
- Co miesiąc masz dostęp do nowej karty ze zniżkami na popularne wśród młodych ludzi produkty i usługi w swoim mieście
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym
Do usłyszenia! :)