Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Lubimy rozmawiać. Nasz zespół tworzą ludzie, którzy są pełni entuzjazmu i czerpią radość z tego, co robią. Obecnie szukamy osoby do naszego Działu Szkoleń w Łodzi.Dołącz do nas i przekonaj się, jak wygląda praca z najlepszymi z branży. Podejmij ciekawe, ambitne wyzwania i miej realny wpływ na rozwój firmy, zdobądź kolejne doświadczenia zawodowe i rozwiń swoje kompetencje w nowej roli. Czekają interesujące projekty, kreatywne zadania i dużo nowej wiedzy! Zgłoś się - o tym warto porozmawiać.
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
TWOJE ZADANIA:
- przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych, treningów oraz warsztatów dla współpracowników z zakresu: wiedzy produktowej, technik sprzedaży oraz procedur obsługi klienta
- wsparcie w adaptacji nowych współpracowników - w szczególności Konsultantów Telefonicznych
- wsparcie w zakresie rozwoju umiejętności managerów sprzedaży
- tworzenie i modyfikacja materiałów projektowych, szkoleniowych oraz skryptów rozmowy
- coaching Konsultantów Telefonicznych
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych wśród pracowników
- współpraca z HR oraz strukturami operacyjnymi w celu zapewnienia jak najwyższej jakości działań szkoleniowo-rozwojowych
- monitorowanie oraz raportowanie efektywności prowadzonych działań
- prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
OCZEKIWANIA:
- minimum roczne doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń produktowych i sprzedażowych
- praktyczne umiejętności trenerskie oraz znajomość narzędzi szkoleniowych
- znajomość technik sprzedażowych
- komunikatywność, proaktywność
- twórcze, innowacyjne podejście i samodzielność w wykonywanych zadaniach
- zaangażowanie
- umiejętność wyznaczania priorytetów
- zorientowanie na realizację celów ilościowych oraz jakościowych
- odporność na stres
MILE WIDZIANE
- ukończona Szkoła Trenerów lub kursy trenerskie
OFERUJEMY:
- stabilne warunki współpracy - jesteśmy nastawieni na długoterminową współpracę
- stałe, konkurencyjne rynkowo wynagrodzenie
- samodzielne, odpowiedzialne stanowisko
- możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia w największym call center w Polsce
- możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej w renomowanej sieci placówek LUX MED, pakietów ubezpieczeń grupowych czy karty Multisport
- udział w projektach społecznych m.in. finansowania pasji i talentów
- dodatkowe benefity: strefa relaksu, owoce, karta rabatowa, atmosfera sprzyjająca kreatywności,
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer, zaplecze biurowe
- możliwość realizacji własnych pomysłów