CCIG
Częstochowa Obsługa Klienta / Call Center
Rekrutacja zdalna
CCIG Częstochowa
Nie podano
Praca
Umowa B2B

Jesteśmy największą grupą call center w Polsce. Lubimy rozmawiać. Nasz zespół tworzą ludzie, którzy są pełni entuzjazmu i czerpią radość z tego, co robią.Obecnie szukamy osoby do naszego Działu Szkoleń w Częstochowie.Dołącz do nas i przekonaj się, jak wygląda praca z najlepszymi z branży. Podejmij ciekawe, ambitne wyzwania i miej realny wpływ na rozwój firmy, zdobądź kolejne doświadczenia zawodowe i rozwiń swoje kompetencje w nowej roli. Czekają interesujące projekty, kreatywne zadania i dużo nowej wiedzy! Zgłoś się - o tym warto porozmawiać.


TWOJE ZADANIA:

  • przygotowywanie oraz przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych, treningów oraz warsztatów dla współpracowników z zakresu: wiedzy produktowej, technik sprzedaży oraz procedur obsługi klienta
  • wsparcie w adaptacji nowych współpracowników - w szczególności Konsultantów Telefonicznych
  • wsparcie w zakresie rozwoju umiejętności managerów sprzedaży
  • tworzenie i modyfikacja materiałów projektowych, szkoleniowych oraz skryptów rozmowy
  • coaching Konsultantów Telefonicznych
  • identyfikacja potrzeb szkoleniowych wśród pracowników
  • współpraca z HR oraz strukturami operacyjnymi w celu zapewnienia jak najwyższej jakości działań szkoleniowo-rozwojowych
  • monitorowanie oraz raportowanie efektywności prowadzonych działań
  • prowadzenie dokumentacji szkoleniowej

OCZEKIWANIA:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku
  • doświadczenie w prowadzeniu szkoleń produktowych i sprzedażowych
  • praktyczne umiejętności trenerskie oraz znajomość narzędzi szkoleniowych
  • znajomość technik sprzedażowych
  • komunikatywność, proaktywność
  • twórcze, innowacyjne podejście i samodzielność w wykonywanych zadaniach
  • zaangażowanie
  • umiejętność wyznaczania priorytetów
  • zorientowanie na realizację celów ilościowych oraz jakościowych
  • odporność na stres

 

MILE WIDZIANE:

  • ukończona Szkoła Trenerów lub kursy trenerskie

OFERUJEMY:

  • stabilne warunki współpracy - jesteśmy nastawieni na długoterminową współpracę
  • stałe, konkurencyjne rynkowo wynagrodzenie
  • samodzielne, odpowiedzialne stanowisko
  • możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia w największym call center w Polsce
  • możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej w renomowanej sieci placówek LUX MED, pakietów ubezpieczeń grupowych czy karty Multisport
  • udział w projektach społecznych m.in. finansowania pasji i talentów
  • dodatkowe benefity: strefa relaksu, owoce, karta rabatowa, atmosfera sprzyjająca kreatywności,
  • niezbędne narzędzia pracy: telefon, komputer, zaplecze biurowe
  • możliwość realizacji własnych pomysłów
Aplikuj teraz
Udostępnij stronę

Podobne oferty

CCIG
Częstochowa
Nie podano