CCIG
Warszawa Obsługa Klienta / Call Center

Telefoniczny Doradca Klienta - język hiszpański!

Rekrutacja zdalna
CCIG Warszawa
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż

CCIG GROUP to jedna z największych organizacji w branży Call & Contact w Polsce. Prowadzimy biura w kilkunastu miastach w Polsce i kilku poza granicą. Wraz z rozwojem działu Multilingual poszukujemy osoby z językiem hiszpańskim do naszego zespołu w Warszawie.

Rozwijaj swoje umiejętności językowe i interpersonalne i dołącz do najlepszych na stanowisku:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim!


Twoje zadania:

  • obsługa połączeń przychodzących oraz maili od klientów w języku hiszpańskim oraz polskim,
  • informowanie o dostępnych produktach oraz ich specyfikacji,
  • przyjmowanie reklamacji.

Szukamy osoby, która:

  • posługuje się językiem hiszpańskim na poziomie B2 lub wyższym,
  • jest gotowa pracować w pełnym wymiarze godzin (projekt pracuje od pn - pt w godzinach 9.00 - 17.00),
  • nie boi się wyzwań, a praca z klientem przynosi jej satysfakcję,
  • jest pełna entuzjazmu i cierpliwości,
  • odznacza się skrupulatnością i dba o jakość pracy.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • dodatkowe benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka lekarska, karta multisport,
  • pełny pakiet szkoleń umożliwiający dobry start,
  • możliwość pracy zdalnej po szkoleniu oraz miesięcznym okresie wdrożeniowym,
  • pracę w międzynarodowym zespole,
  • współpracę z wykwalifikowaną kadrą managerską,
  • salę relaksu, w której będziesz mógł odpocząć w trakcie przerw.