Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku?
Zaaplikuj koniecznie!
CCIG GROUP to największa firma w branży Call i Contact Center w Polsce. Obecnie dla naszego Klienta, jednej z najszybciej rozwijających się linii lotniczych, poszukujemy osoby do zepołu na stanowisko:
Telefoniczny doradca Klienta
Twoje zadania:
- udzielanie odpowiedzi na telefoniczne i mailowe zapytania pasażerów,
- przekazywanie informacji pasażerom na temat rozkładu lotów, zmiany tych rozkładów oraz innych spraw dotyczących linii lotniczych,
- wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży,
- wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach,
- obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej,
- wsparcie Klienta w oficjalnej korespondencji.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym,
- znajomość języka polskiego na poziomie C1 lub wyższym,
- wysoka kultura osobista,
- łatwość nawiązywania pozytywnych relacji,
- dyspozycyjność minimum 120h w miesiącu w godzinach pracy projektu (projekt pracuje 24h/7dni w tygodniu),
- dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, chęć do pracy:)
Oferujemy w zamian
- gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny,
- dodatkowe benefity: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe,
- dwie wypłaty w miesiącu,
- pakiet szkoleń, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań,
- rozwojową pracę międzynarodowym zespole,
- wsparcie trenera oraz doświadczonego zespołu,
- możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group,
- dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej
Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group.