Jesteśmy największą w Polsce firmą z branży call i contact center, a nasi współpracownicy odgrywają ważną rolę w osiąganiu sukcesów. Cechuje nas elastyczność, wysoka jakość, dynamika działania i nastawienie na realizację celów.
Do Twoich zadań należeć będzie :
- Sprzedaż produktów i usług energetycznych
- Obsługa obecnych oraz pozyskiwanie nowych Klientów
- Zawieranie umów z Klientami w odniesieniu dooferowanych produktów i usług
- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie m.in. taryf, cenników, umów, produktów i promocji
Wymagamy:
- Wykształcenie minimum średnie( mile widziani studenci kierunków technicznych w tym wydz. elektryczny)
- Umiejętności sprzedażowe
- Umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu MS Office
- Odporność na stres, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Stałe wynagrodzenie godzinowe plus wysokie prowizje
- Wypłatę 2 razy w miesiącu
- Stałe godziny pracy
- Wdrożenie wstępne z zakresu obsługi klienta, technik sprzedażowych i obsługi programów
- Wsparcie na każdym etapie kariery
- Intensywny rozwój zawodowy w obszarze obsługi klienta i sprzedaży
- Wsparcie w drodze do awansu w obszarze zarządzania