Lubisz rozmawiać? Lubisz pomagać? Chcesz się rozwijać w obsłudze klienta?
Szukamy osób, do pracy na infolinii obsługowej (rozmowy przychodzące/wychodzące, zgłoszenia mailowe oraz czat z klientem).
Twoje zadania na projekcie:
- profesjonalna obsługa klienta zarówno w kontakcie telefonicznym, mailowym oraz na czacie,
- pomoc klientom poprzez udzielanie odpowiedzi na ich pytania,
- praca zgodna z przyjętymi na projekcie standardami obsługi.
Nasze oczekiwania:
- status osoby uczącej się (mile widziany) - spokojnie połączysz pracę z nauką,
- dyspozycyjność na wdrożenie (8 dnie),
- empatia, pozytywne nastawienie, szybkość nauki, wysoka kultura osobista, rzetelność,
- płynna znajomość języka polskiego, zarówno w mowie jak i piśmie,
- możliwość rozpoczęcia współpracy od poniedziałku,
- znajomość języka angielskiego na podstawowym poziomie, mile widziany poziom B2,
- postawa prokliencka, umiejętność budowania relacji.
Nasza oferta dla Ciebie:
- wypłata dwa razy w miesiącu (podstawa + premia zależna od wyników Twojej pracy),
- profesjonalne przygotowanie do nowych zadań,
- korzyści - rabaty do sklepów i na usługi, świeże owoce, konkursy, piłkarzyki, gry ps4,
- możliwość pracy ze znajomymi - przyjdźcie do nas razem i polecajcie kolejne osoby!
- pracę w centrum Wrocławia - wszystkim dojedziesz :)
To jak? Chcesz się z nami rozwinąć? Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta to chętnie Cię poznamy. Wyślij swoją aplikację już dziś!