Jako student potrzebujesz:
- pieniędzy na czesne (w przypadku trybu zaocznego) comiesięczne wydatki;
- elastycznych godzin pracy;
- realnych możliwości awansu zawodowego.
- cennego doświadczenia
- regularnych wpływów na konto
Mówisz i masz!
Zadania:
- telefoniczna obsługa klientów sieci Orange Polska - wysoka kultura osobista jest tutaj niezbędna
- badanie o potrzeby klientów, dobieranie najlepszej oferty, informowanie o aktualnych promocjach, rabatach oraz dostępnym sprzęcie i akcesoriach;
- stabilny projekt, obsługa ruchu bieżącego strony internetowej Orange.
Oczekiwania:
- dyspozycyjności w godz. 8:00-21:00;
- sprawnej obsługi komputera oraz internetu;
- bardzo dobrej znajomości języka polskiego;
- komunikatywności i nastawienia na budowanie dobrych relacji z Klientami.
WYPŁATA - 2 razy w miesiącu! Tego nie znajdziesz w innych firmach.
Stawiamy na rozwój. Otrzymasz nie tylko niezbędne szkolenia przygotowawcze związane z ofertą, lecz także możliwość awansu jako Kadra Zarządzająca lub Szkoleniowa - i to już po 3 miesiącach pracy!
Masz pytania? Zapraszamy na naszego chata, chętnie odpowiemy!