Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group, największej grupy w branży Call Center w Polsce.
Współpracujemy z wiodącą marką samochodów, dla której prowadzimy obsługę klienta w j.polskim.
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i zdobyć nowe doświadczenie, zaaplikuj do nas już dziś!
Zadania:
- przeprowadzanie rozmów telefonicznych na infolinii przychodzącej,
- przeprowadzanie rozmów wychodzących (obsługa leadów),
- obsługa mailowa zgłoszeń,
- obsługa live-chat,
- informowanie o dostępnych produktach i serwisie,
- przekierowywanie zgłoszeń do odpowiednich działów,
- monitorowanie danych, a także wprowadzanie ich do systemu,
- nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem,
- doświadczenie lub zainteresowanie branżą motoryzacyjną będzie dodatkowym atutem.
Wymagania:
- otwartości i komunikatywności,
- samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,
- dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin (infolinia pracuje pon-pt 09:00-20:00, soboty 09:00-14:00)
- wysokiej kultury osobistej i nastawienia na pomoc klientowi,
- umiejętności współdziałania w zespole.
Oferujemy:
- stałe wynagrodzenie + dodatkowy system premiowy,
- pakiet szkoleń, który w pełni przygotuje Cię do samodzielnej pracy,
- elastyczny grafik,
- swobodny dress-code, owocowe czwartki, karta rabatowa, sala relaksu,
- praca w przyjaznej atmosferze.
Nie czekaj! Aplikuj i już teraz rozpocznij swoją przygodę z największym Call Center w Polsce!