W związku z dynamicznym rozwojem projektów, poszukujemy osób na stanowisko - Doradca ds. Obsługi Klienta na Infolinii medycznej!
To czym będziesz się zajmować:
- odbierać połączenia przychodzące
- dbać o dobry wizerunek firmy
- ustalać dogodne terminy dla pacjentów
To czego od Ciebie oczekujemy:
- dyspozycyjności w miesiącu na min. 100 godzin (można pracować więcej, nawet na to liczymy :) )
- pozytywnego nastawienia
- zaangażowania
- wysokiej kultury osobistej oraz umiejętności organizacji pracy własnej
- biegłej obsługi komputera
To co możemy Ci zaoferować:
- pakiet wdrożeniowych
- gwarantowaną stawkę 19,70 NETTO za każdą godzinę + premie (*jeśli jesteś uczniem/studentem/słuchaczem)
- możliwość awansu w strukturach firmy
- pracę w przyjaznym zespole
- indywidualny grafik pracy, który ustalasz sam
- wsparcie Managera na każdym etapie współpracy
- miejsce do pracy w biurze i niezbędne narzędzia do wykonywania swoich obowiązków
- dużo uśmiechu :)