CCIG
Opole Obsługa Klienta / Call Center

Telefoniczny Doradca Klienta

Rekrutacja zdalna
CCIG Opole
Nie podano
Praca dodatkowa
Umowa zlecenie

CCIG Group - jedna z największych i najbardziej kluczowych grup call center w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki: CCIG Group sp. z o.o., Call Center Dynamic Sales S.A. i Call Center Poland S.A., które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży call center. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center. Ich centrale znajdują się we Wrocławiu, a oddziały w aż 13 miastach w całej Polsce.

 

Od 19 lat specjalizujemy się w obsłudze klienta oraz wielokanałowej sprzedaży produktów i usług, Od 19 lat specjalizujemy się w obsłudze klienta oraz wielokanałowej sprzedaży produktów i usług, a także realizujemy kluczowe projekty dla największych firm w Polsce i na 

 


Zadania:

  • telefoniczna obsługa klienta 
  • negocjowanie warunków
  • dobór odpowiedniej oferty dla klienta
  • udzielanie informacji nt. usług i produktów kontrahenta

 


Oczekujemy:

  • umiejętności obsługi komputera
  • pozytywnego nastawienia i komunikatywności
  • motywacji do realizacji wyznaczonych celów
  • chęci do nauki i rozwoju w obszarze sprzedaży
  • samodzielności 
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki


Oferujemy:

  • Gwarantowana stawka godzinowa 18,30 brutto
  • System motywacyjny - premia za sukcesy
  • Elastyczny grafik
  • Profesjonalny pakiet wiedzy na start
  • Realne ścieżki rozwoju
  • Pracę zdalną po okresie wdrożenia

 

Rozpocznij z nami współpracę do 30.11.2021 r. i zgarnij 300zł brutto

Doceniamy doświadczenie - dodatkowe 300zł brutto dla doświadczonych sprzedawców

 

Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku francuskim
Green Cell
2 lokalizacje
Nie podano