W ofercie naszego Call Center znajdują się usługi wykorzystujące wszystkie kanały komunikacji - zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne, klasyczne, ale też niestandardowe. Tworzymy je specjalnie po to, aby odpowiedzieć na osobiste potrzeby i oczekiwania Klientów naszych Kontrahentów.
Sprawdź, co możesz zyskać dołączając do zespołu CCIG.
Twoje zadania:
- odbieranie połączeń przychodzących
- udzielanie informacji
- przedstawianie Klientom najkorzystniejszych ofert
Nasze oczekiwania:
- dyspozycyjność min. 25h w tygodniu
- otwartość
- komunikatywność
- dobra dykcja
- pozytywne nastawienie do pracy :)
Jeżeli zdecydujesz się dołączyć do naszego zespołu, gwarantujemy, że:
- rozwiniesz swoje umiejętności!
- otrzymasz ciągłe wsparcie managera i trenera, pakiet wdrożeniowy
- codziennie rano napijesz się pysznej kawy, a w tygodniu otrzymasz świeże owoce
APLIKUJ DO NAS!