Jeśli odpowiedziałeś tak - ta oferta jest dla Ciebie!
Do naszego zespołu poszukujemy konsultanta ds. telefonicznej obsługi klienta.
WYMAGANIA:
- odbieranie połączeń
- obsługa klienta zgodnie ze standardami
- budowa i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami firmy
- realizacja planów
- raportowanie na bieżąco wyników pracy
OCZEKIWANIA:
- pozytywne nastawienie
- umiejętności swobodnej komunikacji;
- wysoka kultura osobista
- zaangażowania
- motywacja i entuzjazm do realizowania zadań
- chęć do rozwijania swoich umiejętności i zdobywania nowych
- płynna znajomość języka polskiego
OFERUJEMY:
- elastyczny grafik - nie musisz się martwić o to jak połączyć naukę z pracą
- stabilne wynagrodzenie oparte na stawce podstawowej + premie uzależnione od jakości rozmów/sprzedaży
- pełen pakiet wdrożeniowy, które w 100% przygotuję Cię do Twojej roli!
- pracę w samym sercu miasta - centrum Wrzeszcz
- stabilne warunki oraz atrakcyjny i wysoki systemem motywacyjny
- możliwość rozwoju - z Nami zajdziesz wysoko!