Dealavo
Warszawa IT

Technical Support Specialist

Rekrutacja zdalna
Zdalnie w czasie COVID
Dealavo Warszawa
5000 - 7000zł
Praca
Umowa zlecenie

O Dealavo:

Jesteśmy 30-osobową młodą firmą, z biurem na Warszawskiej Ochocie. Specjalizujemy się w oprogramowaniu do monitoringu i automatyzacji cen. Swoje usługi sprzedajemy zarówno polskim firmom, jak i znanym światowym sklepom i producentom.

Aktualnie większość z nas pracuje zdalnie, ale widzimy się regularnie na spotkaniach firmowych online oraz wyjściach integracyjnych. Jeśli będziesz chciał/a dołączyć do pracy w biurze, czeka Cię bardzo dobra kawa, miła atmosfera oraz stół do piłkarzyków i x-box :) W okresie świątecznym, powita Cię zapach mandarynek oraz świątecznej kawy i herbaty (: a w tłusty czwartek nie wypuścimy Cię z biura bez zjedzenia pączka!

Na stanowisku Technical Support Specialist będziesz mieć okazję do mierzenia się z niepowtarzalnymi i ciekawymi wyzwaniami technicznymi. W swojej pracy będziesz współpracować z wieloma osobami z innych zespołów. Będziesz brać czynny udział w pracy twórczej, rozwijając nasz produkt. Jeśli podoba Ci się taka perspektywa, dołącz do nas!

ZAJMIESZ SIĘ:

  • realizowaniem projektów dla prestiżowych polskich i międzynarodowych Klientów,
  • dbaniem o jakość danych, które zbieramy, wytwarzamy i dostarczamy naszym Klientom,
  • realizowaniem założonych poziomów SLA,
  • tworzeniem i aktualizacją konfiguracji crawlerów do rozmaitych stron internetowych,
  • tworzeniem i utrzymywaniem kont Klientów,
  • implementowaniem kodu w języku Python,
  • odpytywaniem, analizą i przekształcaniem danych zawartych w bazach danych SQL,
  • używaniem i samodzielnym rozwijaniem rozbudowanego panelu wewnętrznego do obsługi systemu.

WYMAGAMY:

  • dobrej znajomości języka Python,
  • praktycznej znajomości podstaw SQL,
  • dokładnego, ale też pragmatycznego podejścia i zorientowania na cele,
  • dobrych umiejętności komunikacyjnych,
  • inicjatywy, proponowania zmian i usprawnień w narzędziach i procesach,
  • ciągłego dążenia do poprawy, doskonalenia się i nauki.

MILE WIDZIANE:

  • wykształcenie wyższe w dziedzinie technicznej,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalista 2 Linii Supportu Technicznego lub podobnym,
  • doświadczenie w programowaniu i inne umiejętności informatyczne,
  • znajomość specyfiki protokołu HTTP(S) oraz przebiegu informacji od serwera do okna przeglądarki internetowej,
  • znajomość JIRA oraz narzędzi G-Suite,
  • znajomość metodyki Agile / Scrum.

OFERUJEMY:

  • jasno postawione cele i możliwość rozwijania się
  • współpraca na zasadzie feedbacku
  • nowoczesne narzędzia do pracy
  • spotkania zespołowe, na których otrzymasz wsparcie w wykonywaniu swoich zadań
  • projekty motywacyjne
  • praca z najlepszymi specjalistami w swojej dziedzinie
  • dofinansowanie do pakietów sportowych i prywatnej opieki medycznej,
  • przekąski i napoje
  • spotkania integracyjne
  • rozrywka w biurze: piłkarzyki, xbox
  • biblioteczka
  • możliwość pracy zdalnej 


Staramy się, aby proces naszej rekrutacji był jak najbardziej rzetelny i przejrzysty. Dlatego jednym z jego etapów będzie zorganizowanie przez Kandydata rozmów telefonicznych z byłymi menedżerami oraz innymi osobami, które wybierzemy. Pomoże nam to w zweryfikowaniu informacji ale również pozwoli nam opracować spersonalizowany program wdrożeniowy i plan rozwoju.


Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

Konsultant ds. wsparcia Klienta Glovo
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij