O Dealavo:
Jesteśmy 30-osobową młodą firmą, z biurem na Warszawskiej Ochocie. Specjalizujemy się w oprogramowaniu do monitoringu i automatyzacji cen. Swoje usługi sprzedajemy zarówno polskim firmom, jak i znanym światowym sklepom i producentom.
Aktualnie większość z nas pracuje zdalnie, ale widzimy się regularnie na spotkaniach firmowych online oraz wyjściach integracyjnych. Jeśli będziesz chciał/a dołączyć do pracy w biurze, czeka Cię bardzo dobra kawa, miła atmosfera oraz stół do piłkarzyków i x-box :) W okresie świątecznym, powita Cię zapach mandarynek oraz świątecznej kawy i herbaty (: a w tłusty czwartek nie wypuścimy Cię z biura bez zjedzenia pączka!
Na stanowisku Technical Support Specialist będziesz mieć okazję do mierzenia się z niepowtarzalnymi i ciekawymi wyzwaniami technicznymi. W swojej pracy będziesz współpracować z wieloma osobami z innych zespołów. Będziesz brać czynny udział w pracy twórczej, rozwijając nasz produkt. Jeśli podoba Ci się taka perspektywa, dołącz do nas!
ZAJMIESZ SIĘ:
- realizowaniem projektów dla prestiżowych polskich i międzynarodowych Klientów,
- dbaniem o jakość danych, które zbieramy, wytwarzamy i dostarczamy naszym Klientom,
- realizowaniem założonych poziomów SLA,
- tworzeniem i aktualizacją konfiguracji crawlerów do rozmaitych stron internetowych,
- tworzeniem i utrzymywaniem kont Klientów,
- implementowaniem kodu w języku Python,
- odpytywaniem, analizą i przekształcaniem danych zawartych w bazach danych SQL,
- używaniem i samodzielnym rozwijaniem rozbudowanego panelu wewnętrznego do obsługi systemu.
WYMAGAMY:
- dobrej znajomości języka Python,
- praktycznej znajomości podstaw SQL,
- dokładnego, ale też pragmatycznego podejścia i zorientowania na cele,
- dobrych umiejętności komunikacyjnych,
- inicjatywy, proponowania zmian i usprawnień w narzędziach i procesach,
- ciągłego dążenia do poprawy, doskonalenia się i nauki.
MILE WIDZIANE:
- wykształcenie wyższe w dziedzinie technicznej,
- doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalista 2 Linii Supportu Technicznego lub podobnym,
- doświadczenie w programowaniu i inne umiejętności informatyczne,
- znajomość specyfiki protokołu HTTP(S) oraz przebiegu informacji od serwera do okna przeglądarki internetowej,
- znajomość JIRA oraz narzędzi G-Suite,
- znajomość metodyki Agile / Scrum.
OFERUJEMY:
- jasno postawione cele i możliwość rozwijania się
- współpraca na zasadzie feedbacku
- nowoczesne narzędzia do pracy
- spotkania zespołowe, na których otrzymasz wsparcie w wykonywaniu swoich zadań
- projekty motywacyjne
- praca z najlepszymi specjalistami w swojej dziedzinie
- dofinansowanie do pakietów sportowych i prywatnej opieki medycznej,
- przekąski i napoje
- spotkania integracyjne
- rozrywka w biurze: piłkarzyki, xbox
- biblioteczka
- możliwość pracy zdalnej
Staramy się, aby proces naszej rekrutacji był jak najbardziej rzetelny i przejrzysty. Dlatego jednym z jego etapów będzie zorganizowanie przez Kandydata rozmów telefonicznych z byłymi menedżerami oraz innymi osobami, które wybierzemy. Pomoże nam to w zweryfikowaniu informacji ale również pozwoli nam opracować spersonalizowany program wdrożeniowy i plan rozwoju.