Zapraszam do rekrutacji na stanowisko Support Specialist
Lokalizacja: Warszawa
Opis projektu: Wsparcie techniczne rozwiązania HCM w chmurze. Praca w międzynarodowym i dynamicznym środowisku. Nieustanny kontakt z vendorem rozwiązania oraz zapewnienie analizy technicznej rozwiązań LMS dla biznesu.
Data startu: ASAP
Główne zadania:
- Wsparcie systemowe aplikacji na 2 / 3 linii wsparcia IT
- znajomość j. Angielskiego - B2+
- Obsługa projektowa i wprowadzanie zmian konfiguracyjnych wspólnie z innymi członkami zespołu dla użytkowników biznesowych i partnerów
- Zarządzanie przypadkami testowymi i ich realizacja
- Kontakt z vendorem
Wymagania:
- Ukończone bądź ostatnie lata studiów informatycznych
- Doświadczenie w pracy w IT (min. 0.5 roku), np. jako tester bądź help-desk/user support
- Wiedza na temat wsparcia IT (np. znajomość ITIL, systemów operacyjnych itd.)
- Angielski: B2/C1
- Znajomość technologii webowych (HTML, CSS, JavaScript) – mile widziana
Oferujemy:
- rozwój w projekcie, wraz z wsparciem technicznym bardziej doświadczonych pracowników
- pomoc w zdobyciu wiedzy lub kolejnych certyfikatów, oraz budżet szkoleniowy