Puls Biznesu szuka Juniora do zespołu rozwijającego sprzedaż i widoczność subskrypcji cyfrowych. Chcemy nawiązać współpracę z osobą, która będzie wsparciem w naszych codziennych działaniach subskrypcyjnych – od promocji oferty, przez przygotowywanie materiałów sprzedażowych, aż po współpracę z redakcją czy marketingiem. Czasem będziemy potrzebować też od Ciebie prezentacji, a kiedy indziej wysłania mailngu lub edycji treści. Dodatkowo, Twoim zadaniem będzie współpraca ze społecznością akademicką w celu wzmacniania rozpoznawalności marki Pulsu Biznesu i angażowania studentów
Jeśli jesteś pomysłowy/a, komunikatywny/a i lubisz łączyć pracę kreatywną z analitycznym podejściem – ta praca może być właśnie da Ciebie! Szczególnie jeśli interesuje Cię rozwój w kierunku marketingu produktów cyfrowych, e-commerce lub content marketingu.
Czego oczekujemy
- zaangażowania i inicjatywy – szukamy osoby, która chce się uczyć, proponować własne pomysły oraz rozwijać się w obszarze marketingu cyfrowego i subskrypcji
- umiejętności tworzenia angażujących treści – ważne, byś potrafił/a pisać jasno, atrakcyjnie i zgodnie z zasadami języka polskiego, dopasowując komunikaty do różnych odbiorców mając na uwadze cel (zwłaszcza do młodszych grup, jak studenci)
- dokładności i dobrej organizacji pracy – cenimy osoby, które pilnują terminów i potrafią ogarniać wiele wątków jednocześnie
- zdolności analitycznego myślenia – dobrze, jeśli potrafisz wyciągać logiczne wnioski z danych
- komunikatywności i otwartości na współpracę – wiemy, że łatwość w nawiązywaniu relacji znacznie ułatwi Ci pracę
- dyspozycyjności na min. 30 godzin tygodniowo
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w organizacjach studenckich (SKN, samorząd, koła naukowe) lub przy projektach komunikacyjno-promocyjnych (uczelnia, NGO, praktyki)
- mile widziana będzie znajomość takich narzędzi jak Landingi, Canva czy Figma oraz prostych metryk efektywności kampanii (CTR, OR, churn etc.)
Co oferujemy
- pracę w zespole, w którym możesz liczyć na wsparcie, feedback i mentoring na co dzień
- realny wpływ na sprzedaż – Twoje pomysły i zaangażowanie będą zauważane i wykorzystywane w codziennej pracy, będziesz mógł/a sprawdzić się w realizacji projektów
- możliwość rozwoju i nauki w praktyce – poznasz, jak działa nowoczesny model subskrypcyjny w mediach cyfrowych i e-commerce
- subskrypcję Pulsu Biznesu oraz możliwość uczestnictwa w organizowanych przez nas konferencjach
- dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz pakiet sportowy
- pracę w modelu hybrydowym