Osoba odbywająca staż na tym stanowisku dołączy do zespołu Obsługi Klienta w Krakowie.
Zakres obowiązków:
Wsparcie organizacyjne zespołu opiekunów klienta w zakresie koordynacji zleceń produkcyjnych:
- zbieranie i systematyzowanie przychodzących od klienta informacji o szczegółach zlecenia i na tej podstawie przygotowywanie dokumentacji dla potrzeb produkcji (wprowadzanie i kontrola danych w kartach zadań, bazach danych, rozdzielnikach wysyłek),
- przygotowywanie rozliczeń użytych do produkcji surowców itp.,
- kontakt z działami produkcyjnymi,
- pomoc dla opiekunów klienta w zakresie koordynowania kolejnych etapów produkcji,
- prace planistyczne - ustalanie harmonogramów z Działem Planowania Produkcji itp.,
- drobne tłumaczenia.
Poszukiwane kompetencje:
- dobra znajomość języka angielskiego,
- orientacja na szczegóły, dokładność, precyzja,
- zdolności analityczne,
- dociekliwość, zaradność,
- komunikatywność,
- nastawienie na współpracę zespołową,
- znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (szczególnie Excel),
- proaktywność.
Oferujemy:
- odpłatny staż z możliwością przedłużenia współpracy zależnie od potrzeb firmy,
- możliwość rozwoju i nauki wśród wysokiej klasy specjalistów,
- różnorodne i ciekawe obowiązki oraz możliwość poznawania najwyższych standardów obsługi klienta.
Dziękujemy za zainteresowanie i jednocześnie informujemy, że skonstatujemy się w wybranymi osobami.