JTI Polska jest częścią grupy Japan Tobacco International. Działamy w 130 krajach na świecie, zatrudniamy ponad 45 tys. osób i mamy w swoim portfolio jedne z najbardziej znanych marek, w tym Camel, Winston, LD i Logic. W Polsce zatrudniamy ponad 2 300 pracowników i od początku działalności w kraju, jesteśmy najszybciej rosnącą firmą tytoniową: nasz udział w rynku wzrósł ponad czterokrotnie, a wolumen produkcyjny zwiększył się ponad dziesięciokrotnie.
Jednak JTI to więcej niż biznes. JTI to ludzie, ich talenty i potencjał. Wierzymy, że kiedy nasi pracownicy mogą być sobą, podróżować, uczyć się i rozwijać, nasz biznes również będzie się rozwijać. Należymy do grona Top Employers Polska nieustannie od 11 lat, a w 2020 roku po raz drugi z rzędu zajęliśmy w tym rankingu 1. miejsce.
Więc jeśli chcesz być częścią firmy, która daje Ci nieograniczone możliwości… po prostu dołącz do nas. #JoinTheIdea
Staż w dziale Aktywacji Konsumenckich
Miejsce pracy: Warszawa
Co przygotowaliśmy dla Ciebie?
- płatny staż od początku lutego (6/12 miesięcy)
- przede wszystkim konkrety: już podczas rozmowy kwalifikacyjnej poznasz swojego przyszłego przełożonego, który opowie Ci, czym dokładnie będziesz się zajmował/-a podczas stażu i z kim będziesz pracować
- elastyczny czas pracy
- pracę w otwartej atmosferze: w kolorowym biurze* w zgranym zespole ludzi, którzy się lubią, świętują wspólnie piątek trzynastego oraz inne nietypowe okazje
- możliwość rozwoju w ciekawych i odpowiedzialnych projektach
*W czasie pandemii pracujemy w trybie zdalnym.
Czym będziesz się zajmować?
- wspieraniem Managera w realizacji projektów, budżetowaniu i codziennych działaniach operacyjnych
- śledzeniem i analizą trendów w komunikacji i aktywacji konsumenckiej, wyciąganiem wniosków oraz przygotowywaniem rekomendacji nowych rozwiązań
- przygotowywaniem aktywacji konsumenckich 1-2-1 w kanale tradycyjnym oraz HoReCa & Events (m.in. pisaniem briefów, koordynowaniem prac zewnętrznych agencji kreatywnych, rozliczaniem i dystrybuowaniem w teren, monitorowaniem przebiegu akcji i przygotowywaniem podsumowań bazujących na raportach)
- współpracą z dostawcami materiałów ekspozycyjnych i gadżetów, agencjami kreatywnymi, drukarniami
- przygotowywaniem aktywacji online i konkursów konsumenckich (od pomysłu, po realizację i rozliczanie akcji)
- przygotowywaniem prezentacji i cyklicznych raportów związanych z prowadzonymi projektami
Będzie Ci łatwiej realizować powyższe zadania, jeśli:
- zarządzałeś/aś dotychczas co najmniej jednym projektem
- możesz pracować w wymiarze minimum 30h tygodniowo
- bardzo dobrze znasz programy z pakietu MS Office (MS Excel oraz PowerPoint)
- znasz aktualne trendy i zainteresowania konsumentów, wiesz gdzie warto bywać i które lokale/miejsca/inicjatywy są popularne
- znasz język angielski w stopniu pozwalającym na płynną komunikację biznesową
- cechujesz się kreatywnością, komunikatywnością, zaangażowaniem, asertywnością oraz dobrą organizacją pracy
- jesteś otwarty/-ta na feedback i sam/-a chętnie się nim dzielisz
- znasz system SAP - co będzie Twoim dodatkowym atutem
Jeżeli zdecydujesz się na udział w tej rekrutacji, administratorem Twoich danych będzie JTI Polska sp. z o.o. z siedzibą w Starym Gostkowie. Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu obsługi procesu rekrutacyjnego, w którym bierzesz udział. Szczegółową informację na temat przetwarzania Twoich danych i Twoich praw znajdziesz pod adresem: https://do.jti.pl/klauzula_rekr.pdf