IDEALNY KANDYDAT:
- interesuje się marketingiem, reklamą, komunikacją
- potrafi świetnie nawiązywać relacje z ludźmi
- docenia dobry design i interesuje się praktycznym wykorzystaniem nowych technologii
- aktywnie i refleksyjnie konsumuje treści (pop)kulturowe
- posługuje się pakietem MS Office i angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną wymianę myśli
CEL STAŻU:
Na czym – w jednym zdaniu – polega praca stratega? Na zrozumieniu, czego chcą ludzie. Strateg powinien myśleć z perspektywy “zwykłego człowieka” i umieć wyjaśnić, dlaczego ludzie zachowują się w określony sposób, co ich motywuje, a czego się obawiają. Podczas pracy stażysta będzie mógł poznać działanie agencji reklamowej, codzienne jej funkcjonowanie. Zobaczy, jak powstają produkcje telewizyjne i digitalowe. Będzie miał okazję uczestniczyć w briefach agencyjnych, współpracować z działem kreacji podczas pracy nad kampanią reklamową czy pojechać na plan filmowy lub sesję zdjęciową.
ZADANIA STAŻYSTY:
- śledzenie najnowszych trendów komunikacyjnych i inspirowanie nimi klienta i zespołu
- praca nad kampanią reklamową z pozostałymi działami agencji: Kreacją, Creative project managementem, Client Servicem
- udział w przygotowaniu briefów kreatywnych i analizy konkurencji, research
- aktywny udział w burzy mózgów lub innej pracy nad pomysłami do kampanii reklamowej
- odwiedziny na planie zdjęciowym lub sesji foto, w zależności od toczących się projektów
CZAS
2 miesiące
WIĘCEJ
programkariera.pl
DATA STAŻU
do uzgodnienia