Idealny kandydat powinien: posiadać wykształcenie techniczne (np. elektronika, mechatronika, automatyka), bardzo dobrze organizować swoją pracę i być samodzielny w działaniu, znać język angielski przynajmniej w stopniu B2, posiadać łatwość nawiązywania kontaktów, odznaczać się wysoką kulturą osobistą.
Celem praktyki w firmie PROMED S.A. jest poznanie specyfiki pracy w dziale serwisu od strony merytorycznej, organizacyjnej i administracyjnej.
Ponadto praktykant/ka zapozna się z charakterystyczną dokumentacją, pozna zasady pracy w zespole, zdobędzie umiejętność analitycznego myślenia, nauczy się dotrzymywania terminów realizacji zadań, przez co jednocześnie pozna własne możliwości na rynku pracy.
1. przyjmowanie, koordynowanie zgłoszeń serwisowych,
2. rozwiązywanie problemów dotyczących sprzętu medycznego
3. wsparcie przy instalacji i serwisie sprzętu będącego w ofercie Firmy,
4. kontakt z firmami zewnętrznymi,
5. tworzenie i zarządzanie dokumentacją techniczną,
6. praca biurowo-techniczna w zespole inżynierów.
7. wsparcie przy wykonywaniu okresowych przeglądów urządzeń,
8. przygotowanie ofert i dokumentacji serwisowej.
9. prace warsztatowe – na miejscu w warsztacie;
10. serwis – wsparcie doświadczonych Serwisantów w pracach związanych z naprawami urządzeń medycznych,
11. udział w wyjazdach serwisowych;
12. uruchomienia – udział w uruchomieniach jako wsparcie dla Serwisantów, tworzenie dokumentacji;
13. wsparcie przy przygotowywaniu i organizowaniu szkoleń technicznych – przygotowanie: stanowisk
szkoleniowych, urządzeń do ćwiczeń, materiałów szkoleniowych.
14. wsparcie techniczne Działu Handlowego.
15. możliwość zapoznania się ze schematem obiegu dokumentów w spółce.
16. możliwość zapoznania się z wiedzą z zakresu procedur wewnątrzfirmowych.
17. zapoznanie z pracą biurową – obsługa urządzeń biurowych.
18. wsparcie klientów w codziennej pracy ze sprzętem medycznym.
2-3 miesiące
czerwiec - październik 2023 r.