IDEALNY KANDYDAT TO:
Jeśli jesteś:
- studentem/-tką lub absolwentem/-tką kierunków dziennikarstwo, filologia polska, komunikacja społeczna, public relations, marketing
- posiadasz lekkie pióro
- interesujesz się tematyką mediów
- chcesz rozwijać się w obszarze komunikacji korporacyjnej
- łatwo nawiązujesz kontakty i budujesz relacje
- swobodnie poruszasz się w świecie social mediów
- jesteś zaangażowany/-a, sumienny/-a, kreatywny/-a
- nie boisz się wyzwań i pracy w dużej organizacji
Dołącz do nas na 2-miesięczny staż i przekonaj się, jak wygląda codzienna praca zespołu PR.
CEL STAŻU:
Podczas stażu:
- zobaczysz, jak od kuchni wygląda praca osób odpowiedzialnych za działania PR’owe i wizerunkowe dużej, międzynarodowej firmy
- poznasz narzędzia pracy PR’owca
- zdobędziesz doświadczenie w obszarze komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- będziesz współtworzyć firmowe wydawnictwa
ZADANIA STAŻYSTY:
Do Twoich zadań należeć będzie:
- aktywny udział i wsparcie w bieżących pracach zespołu PR
- przygotowywanie codziennego monitoringu mediów
- aktualizowanie informacji na korporacyjnej stronie internetowej
- opieka nad kanałami social media firmy, przede wszystkim nad profilem na LinkedIN (publikowanie treści, czuwanie nad statystykami)
- publikowanie informacji w intranecie
- udział w pracach redakcyjnych i wydawaniu kwartalnika „Nasza Firma” oraz magazynu „Natura”
- współpraca z działami PR i komunikacji innych spółek z rodziny Pelion
- pomoc w przygotowaniu informacji prasowych do mediów
- wsparcie w opracowywaniu odpowiedzi na zapytania dziennikarzy
- czuwanie nad aktualnością baz danych
- inne zadania, w zależności od potrzeb
CZAS
2 miesiące
WIĘCEJ
programkariera.pl