Wykształcenie: marketing, promocja, marketing internetowy,
Umiejętności:
Staż jest po to, żeby się uczyć i na to jesteśmy nastawieni.
Mile widziana znajomość narzędzi:
Cierpliwość i skrupulatność.
Umiejętność wyszukiwania informacji.
Wysokie zdolności organizacyjne.
Umiejętność zarządzania czasem pracy oraz ustalania priorytetów.
Odpowiedzialność za wykonywane zadania.
Zainteresowanie zagadnieniami z szeroko pojętego marketingu.
Energia i pozytywne nastawienie.
Pomysłowość, komunikatywność i otwartość na nowe.
Umiejętność przedstawiania informacji i danych.
Znajomość języka
Staż to czas testowania zdobytej wiedzy w praktyce. Wiemy, że to mogą być Twoje pierwsze kroki na rynku, dlatego jesteśmy nastawienie na wprowadzenie Cię do marketingowej opowieści.
Pokażemy Ci jak działają kampanie internetowe (Meta, Google Ads na start). Będziesz mieć okazję poprowadzić swoje własne kampanie od A do Z (od pomysłu i briefu przez przygotowanie kreacji po ustawienia i analizę).
Na stażu będziesz mieć okazję tworzyć różne rodzaje treści – artykuły, wywiady, teksty produktowe, newslettery, hasła reklamowe. Sprawdzisz, czy masz w sobie duszę copywritera.
Zapoznamy Cię z podstawami prowadzenia projektów i organizacji pracy, żeby w przyszłości było Ci prościej odnaleźć się w obowiązkach.
Dużo zależy od Ciebie – w jakich zadaniach czujesz się najlepiej? Jaką część marketingu internetowego chcesz odkryć najpierw? Reklamy? Content? SEO? E-mail marketing? Analizę? Postaramy się dobrać projekty pod Twoje predyspozycje i zainteresowania.
Na koniec wisienka. Zajmujemy się promocją książek i czytelnictwa. Swoją pracą i projektami będziesz mieć okazję wzmocnić naszą szczytną misję i sprawić, że ludzie będą zatracać się w ciekawych historiach. #dobrzeżeczytasz
3 miesiące
01.07 - 29.09.2023