IDEALNY KANDYDAT:
- chce pracować w kreatywnym środowisku i wie, że najlepiej sprawdzi się w miejscu, gdzie można tworzyć, wymyślać, pisać, projektować
- zaczyna tworzyć portfolio copywriterskie lub art directorskie / designerskie, pokazujące umiejętność koncepcyjnego myślenia
- docenia dobry design i interesuje się praktycznym wykorzystaniem nowych technologii
- aktywnie i refleksyjnie konsumuje treści (pop)kulturowe
- lubi prezentować i mówić o swoich pomysłach
- ma otwartą głowę, poczucie humoru i interesuje się wszystkim wokół
- bardzo dobrze zna język angielski
CEL STAŻU:
Creativity is still the most powerful force in advertising.
W DDB Warszawa mocno wierzymy w słowa Billa Bernbacha, współzałożyciela DDB na świecie. Chcemy, aby jakość naszych działań ciągle to udowadniała. Jeśli zastanawia Cię od czego zaczynamy wymyślanie kampanii reklamowej i małej i wielkiej, jak przekonujemy naszych klientów żeby uwierzyli w nasze pomysły – staż w Dziale Kreacji jest zdecydowanie dla Ciebie.
Zapraszamy osoby, które chcą zobaczyć jak wygląda cały proces powstawania komunikacji w agencji reklamowej. Od strategii, przez koncepcję po realizację, a nawet obecność na planie filmowym, sesji foto czy studio postprodukcyjnym.
ZADANIA STAŻYSTY:
- aktywny udział w burzy mózgów lub innej pracy nad pomysłami do kampanii reklamowej
- pomoc w tworzeniu kreacji od idei kreatywnej i insightu po egzekucję, pod opieką dyrektora kreatywnego
- ścisła współpraca z działem strategii, client service, produkcji video i digitalowej
- udział we wszystkich etapach pracy koncepcyjnej
- trendwatching
CZAS
2 miesiące
WIĘCEJ
programkariera.pl
DATA STAŻU
do uzgodnienia