W ramach stażu zapozna się z procesem oceny Wniosków Inwestycyjnych, zakresem pozyskiwanych danych, podstawowymi narzędziami analitycznych wspomagających proces podejmowania decyzji. Zapozna się z narzędziami i technikami GIS w zakresie analizy i wizualizacji danych (Power BI, Python, R, Qgis, Esri), sposobami pozyskiwania danych z hurtowni danych Snowflake (SQL).
Uczestnictwo w budowaniu modeli predykcyjnych (machine learning) dot obrotów nowych lokalizacji, szukania powiązań przyczynowo-skutkowych dla obrotów sklepów. Eksploracja innych (nowych) czynników mających wpływ na zmienność przychodów sklepów, trafność decyzji co do nowych otwarć. Budowa dashboardu efektywności kadry terenowej ekspansji (najlepsze / najgorsze otwarcia, wzorce best practice).
Inicjowanie potrzeb na badania w terenie dotyczące zachowań klientów, czynniki mikro, gdzie realizowane są zakupy vs nasze estymacje
6 miesięcy