LPP S.A.
Gdańsk Moda / Odzież

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. duńskim

Rekrutacja zdalna
LPP S.A. Gdańsk
Nie podano
Praca, Praktyki, Staż
Umowa o pracę

Jesteśmy polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Zarządzamy 5 markami modowymi:Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Przez 30 lat z sukcesem prowadzimy działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach.

Jesteśmy ambitni, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół. Tworzą go ponad 22 tysiące utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej!

Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas!

TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:

  • Kontakt z klientem oraz sklepami stacjonarnymi (obsługa kanałów: e-mail, telefon, chat, social media)
  • Współpraca z innymi działami firmy oraz firmami zewnętrznymi, uczestniczącymi w obsłudze zamówień i zwrotów
  • Monitorowanie, analiza oraz wsparcie procesów obsługi klienta
  • Rozpoznawanie sytuacji krytycznych i zapobieganie ich rozwojowi
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
  • Świadczenie serwisu przy utrzymaniu określonych KPI
  • Wykonywanie tłumaczeń i korekt na stronach sklepów internetowych

SZUKAMY OSOBY, KTÓRA:

  • Biegle posługuje się językiem duńskim
  • W stopniu podstawowym komunikuje się w jęz.polskimlubangielskim
  • Posiada doświadczenie w obsłudze klienta i w call center (mile widziane)
  • Cechuje się wysoką kulturą osobistą i komunikatywnością
  • Jest odporna na stres
  • Charakteryzuje się dokładnością i skrupulatnością
  • Bardzo dobrze zna obsługę komputera (w tym pakietu MS Office)

OFERUJEMY:

  • Umowę o pracę bez okresu próbnego
  • 25% zniżki na zakupy w salonach marek LPP - dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
  • Relokacyjny bonus finansowy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia i nauki w niezwykle dynamicznie rozwijającym się środowisku
  • Możliwość poznawania świata mody od podszewki
  • Nowoczesne biuro i narzędzia pracy
  • Nieformalną atmosferę w profesjonalnym zespole
  • Siłownię w Centrali Firmy na Łąkowej
  • Dostęp do platformy e-learningowej z bogatą ofertą darmowych kursów
Aplikuj teraz
Udostępnij stronę poprzez:

Podobne oferty

Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki
SITEL Polska
2 lokalizacje
Nie podano
Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Polityka cookies | Polityka prywatności | Zamknij